Uvodnik


Vedno je na prvem mestu kapital

Bitka za talente se še vedno povečuje. Ob trenutno pozitivnih trendih globalne ekonomije je skrb zato upravičena. Po raziskavi PwC iz leta 2015 si kar 73 odstotkov managerjev beli glavo s tem, kje in kako najti te redke kadrovske diamante.

A pri tem premnoga podjetja še vedno zapravljajo enormne vsote za gradnjo močnih blagovnih znamk, pozabljajo pa vlagati v blagovno znamko, ki bi jim olajšala iskanje talentov. »Če podjetjem ne uspe pritegniti, angažirati in zadržati ključnih talentov, po vsej verjetnosti ne bodo dosegli poslovnih ciljev,« zatrjuje eden od gurujev tega področja, Richard Mosley. Njegovo podjetje je lani raziskalo, kako uspe najboljšim globalnim zaposlovalcem prepričati, da se jim pridružijo in ostanejo z njimi tisti, ki jih želijo imeti v svojih vrstah. Anketirali so več kot 2.500 managerjev iz 1.000 podjetij, med njimi več kot 100 s seznama 500 Fortune in 70 najbolj privlačnih organizacij po mnenju študentov dvanajstih največjih ekonomij. Po rezultatih so izstopala štiri področja, ki jih povzemam... Več


IZ VSEBINE:

Iz vsebine – odprti članki:

Vedno je na prvem mestu kapital
Saša Mrak, odgovorna urednica
Gradnja blagovne znamke podjetja
Prof. Omar Merlo, poslovna šola Imperial College Business School, London
Za talente denar ni sveta vladar
Blaž Ferenc, PR Ekspert, A1 Slovenija
Kako privlačen delodajalec ste?
Petra Novak, psihologinja, projektni vodja Privlačnosti delodajalca, Competo
Zakaj biti družbeno odgovorna organizacija?
mag. Anita Hrast, direktorica inštituta IRDO
Zakaj se je treba učiti tujih jezikov in kako se tega lotevajo slovenska podjetja?
Mojca Hergouth Koletič, Mint International House
Znamka delodajalca ne stoji sama – nosijo jo sodelavci
Tadeja Kofjač, vodja razvoja kadrov v Lidlu Slovenija; Tina Poje, vodja projekta Ugled delodajalca
»Vodja je povezovalec, tisti, ki da ekipi energijo in jo poveže v celoto.«
Danijela Brečko, Sofos, Inštitut za izobraževalni management
Sedalne vreče in zastonj pivo
Jure Mikuž, RSG Kapital



Iz vsebine – povzetki:

Vse se začne in konča z obljubo.
Matevž Šmalc, vodja za upravljanje blagovne znamke in izkušnje, A1 Slovenija
Kako blagovna znamka in ugled delodajalca vplivata na zavzetost zaposlenih?
Dr. Luka Jan, Teambuilding Akademija
Iz raziskave: Odnos med družbeno odgovornostjo, blagovno znamko in ugledom podjetja
Prof. Ana Tkalac Verčič, Univerza v Zagrebu, Ekonomska fakulteta
Razvoj v podjetju na osnovi vrednot
Paola Valeri, CoachingbyValues
Vloga srednjega managementa v procesih organizacijskih sprememb
mag. Alenka Brod, svetovalka in specialistka za razvoj voditeljstva in HRM
Coaching maps in dominacija kulture slike
Marta Geisler, Robert Geisler
Kako lahko z etnografijo slike razvijamo kompetence posameznika?
Marta Geisler, Robert Geisler
Znamčenje delodajalca po srbsko
Ivan Marković, Vip Mobile Srbija
Izobraževanje kot osrednji del oblikovanja organizacij prihodnosti
Katarina Petronijevič, strateški HR partner, Danfoss District Energy
Kakšna so delovna mesta prihodnosti?
Mag. Katarina Majerhold,
Izvedba zaposlitvenih intervjujev v obalnih organizacijah
dipl. ekon. Urška Jerman in dr. Klemen Širok, , Fakulteta za management
(I)racionalno doživljanje blagovne znamke delodajalca
izr. prof. dr. Eva Boštjančič, univ. dipl. psih., vodja katedre za psihologijo dela in organizacije, Filozofska fakulteta
Kultura ni več le interna zadeva
Tamara Barič, HR Telekom Austria, članica uredniškega odbora revije HR&M
Znamčenje delodajalca je udarilo kot modni hit
Alenka Vidic, svetovalka za strateško komuniciranje, PROPIAR agencija
Pokažite mi, kako inovirate, in povem vam, kdo ste!
Daniela Bervar Kotolenko, MBA, partnerica v podjetju CorpoHub

REVIJA HR&M

JE NEPOGREŠLJIVA SOPOTNICA ...

... voditeljev, HRM managerjev in vseh strokovnjakov, ki se ukvarjajo s področjem vodenja, razvoja ljudi.
Priporočamo jo tudi managerjem, ki vršijo svoje kadrovsko poslanstvo in jim ni vseeno, kako voditi zaposlene.


K branju so vabljeni tudi vsi drugi, ki želijo z odličnim vodenjem in ravnanjem z ljudmi pri delu dosegati
nadpovprečne rezultate.

IZHAJANJE REVIJE



Revija izhaja 6x letno in je delno
povezana tudi z aktualno tematiko
izobraževanj v tistem času v
Slovenij.


NAROČITE SE

Mesečno vas seznanjamo z aktualnimi dogodki in trendi na področju vodenja in HRM-ja.

Zaupajte nam vaš elektronski naslov in se prijavite s pomočjo spodnjega
obrazca. Vsa polja so obvezna.
Obljubljamo, da boste novičnik prejeli le 1x mesečno in vam z njim ne
bomo obremenjevali e-poštnega predala.