Blagovna znamka delodajalca se začne z dobro selekcijo
Čas branja 5 minUspeh podjetja temelji na zaposlenih, zato je iskanje in selekcija ustreznih kadrov vse prej kot preprosta naloga. Lotiti se je moramo skrbno in natančno, z jasnimi cilji. Sistematičen sistem selekcije je namreč pomemben korak k uresničevanju vizije podjetja, usmerjene k zadovoljstvu ljudi, s katerimi prihaja v stik in je vsekakor pomemben korak za oblikovanje blagovne znamke delodajalca.
b prejemu naročila za selekcijski postopek s strani naročnika začnemo vse potrebne aktivnosti, da za ustrezno delovno mesto poiščemo najboljšega kandidata. Ker se zavedamo, da je selekcijski postopek eden ključnih postopkov na kadrovskem področju, izbire novih sodelavcev ne prepuščamo naključju. Selekcije se lotevamo na preverjen in strokovno utemeljen način, saj nam oblikovan sistem zagotavlja:
- strokovno, učinkovito, zaupanja vredno in prijazno obravnavo kandidatov,
- transparentnost in enako obravnavo vseh kandidatov v postopku,
- utrjevanje našega ugleda kot delodajalca,
- upoštevanje zakonodaje, kadrovske strategije in korporacijskih vrednot podjetja.
Predstavljamo vam selekcijski postopek za režijska delovna mesta, postopek selekcije za operativna delovna mesta se v nekaterih korakih vodi drugače, manj kompleksno in poglobljeno.
Sestanek z naročnikom
Če želimo izbrati primernega kandidata, moramo najprej vedeti, kaj naročnik pričakuje, zato se pred pripravo oglasa, vodja selekcije sestane na uvodnem sestanku z naročnikom. Na sestanku analizirata značilnosti delovnega mesta, potrebno izobrazbo, znanje in kompetence, ki jih mora posedovati posamezen kandidat za uspešno zaposlitev na posameznem delovnem mestu. Opredelita delovno mesto in okvirno višino plače.
Ključno pri našem delu je, da v celotnem postopku ohranjamo transparentnost, zaupanje in odkrito komunikacijo s kandidati ter skrbimo za strokovno izpeljan postopek do svojega naročnika.