ČESA NAS UČIJO SODELAVCI S (P)OSEBNIMI POTREBAMI?

MAG. ANITA IVAČIČ, novinarka revije Obrtnik, Spletne tv in oddaje Prisluhnimo tišini tv slo

Facebook
Twitter
LinkedIn

Vsak izmed nas ima bolj ali manj izražene (p)osebne potrebe tudi na delovnem mestu. Če je v obdobju (pre)obilja kadrov vodstvo te zlahka spregledalo, danes v ospredje vse bolj prihaja zavest o personifikaciji delovnih mest in negovanju (p)osebnih potreb zaposlenih.

V poslovni skupini Griffin smo se z več kot desetletnim delom z invalidi in drugimi ranljivimi skupinami naučili, da je vsakdo poseben in da imamo vsi sodelavci – tudi neinvalidi – svoje (p)osebne potrebe. Eni za zagon potrebujemo kavo, drugi odmore za cigareto. Nekdo mora med delom vstati in se pretegniti, drugi sesti, morda celo leči, in si spočiti, odvisno od delovnega procesa. Morda kdo za opravljanje delovnih nalog potrebuje povečevalno steklo, drugi tolmača, tretji klančino in ergonomsko prilagojeno tipkovnico. Mladi pričakujejo prilagodljivost, starejši mentoriranje pri uporabi sodobnih spletnih orodij. Vsi