Česa nas učijo sodelavci s (p)osebnimi potrebami?
Čas branja 4 minVsak izmed nas ima bolj ali manj izražene (p)osebne potrebe tudi na delovnem mestu. Če je v obdobju (pre)obilja kadrov vodstvo te zlahka spregledalo, danes v ospredje vse bolj prihaja zavest o personifikaciji delovnih mest in negovanju (p)osebnih potreb zaposlenih.
V poslovni skupini Griffin smo se z več kot desetletnim delom z invalidi in drugimi ranljivimi skupinami naučili, da je vsakdo poseben in da imamo vsi sodelavci – tudi neinvalidi – svoje (p)osebne potrebe. Eni za zagon potrebujemo kavo, drugi odmore za cigareto. Nekdo mora med delom vstati in se pretegniti, drugi sesti, morda celo leči, in si spočiti, odvisno od delovnega procesa. Morda kdo za opravljanje delovnih nalog potrebuje povečevalno steklo, drugi tolmača, tretji klančino in ergonomsko prilagojeno tipkovnico. Mladi pričakujejo prilagodljivost, starejši mentoriranje pri uporabi sodobnih spletnih orodij. Vsi pa za zavzeto, inovativno delo ter za občutek pripadnosti podjetju potrebujemo svoji osebnosti in vrednotnemu sistemu prilagojeno spodbudo.
Da bi ohranili konkurenčnost in hkrati zadostili raznolikim (p)osebnim potrebam naših (ne)invalidnih sodelavcev, od maja 2018 razvijamo celovito podporno okolje za promocijo in spodbujanje zaposlovanja, mentoriranja in kariernega razvoja invalidov in drugih ranljivih kadrov. Poimenovali smo ga Dobrodelo.si. Namreč da bi obstoječa delovna mesta in delovne procese čim bolj personificirali, jih prilagodili potrebam, znanju, željam in pričakovanjem naših sodelavcev, smo na ravni družbe potrebovali miselni preskok – prevzeli smo moto: »nič o naših zaposlenih brez zaposlenih«.