Gradnja blagovne znamke je na vse bolj tekmovalnem trgu dela že skorajda nujnost. Iskalci zaposlitve imajo namreč številne možnosti izbire delodajalcev, podjetja pa morajo med seboj tekmovati, da privabijo najboljše delavce. Največji izziv za ustvarjanje blagovne znamke je zagotoviti, da stranke s podjetjem in njegovim programom trženja dobijo prave izkušnje ter da želena čustva, misli, podobe in zaznave postanejo povezane s podjetjem. To zahteva gradnjo kapitala blagovne znamke delodajalca.

Gre za diferencialni učinek blagovne znamka na odzive strank njenih strank v procesu trženja. Vpliv oziroma moč znamke je torej v tem, kaj vzbudi pri strankah oziroma v tem primeru, kaj si o njej mislijo iskalci zaposlitve. Uspeh blagovne znamke je v izkušnjah, ki jih stranke skozi čas dobijo prek tega, kaj o podjetju vidijo, slišijo, čutijo in kaj se o njem naučijo.

Pri vzpostavitvi kapitala blagovne znamke morajo delodajalci krepiti ugled podjetja, njegovo vrednost pa predstaviti tudi potencialnim zaposlenim. Močna, vplivna znamka lahko namreč koristi tako podjetju kot ciljnemu tržišču: podjetje lahko privabi najboljše delavce, kandidati pa se pri sprejemanju pomembnih odločitev v karieri soočajo z manj negotovosti. Zato sploh ne čudi, da je ogromno podjetij že ugotovilo, da morajo, če želijo privabiti, zaposliti in zadržati idealne delavce, nanje gledati kot na stranke in zatorej ustvariti močno blagovno znamko. Preseneča pa tudi ne, da se iskalci zaposlitve pri odločitvah za delodajalca vse bolj zanašajo ravno na moč blagovne znamke.