HR&M Junij 2009
Čas branja 2 minCoaching je v sodobnem poslovnem svetu ključna veščina, ki se vse bolj priznava kot orodje za razvoj zaposlenih in izboljšanje organizacijske učinkovitosti. Z njim se spodbuja zavedanje in prevzem odgovornosti na individualni in skupinski ravni. Vendar coaching ni omejen le na poslovni svet; njegove koristi presegajo korporativne meje, saj se dotika tudi osebnega razvoja in samouresničevanja. V času hitrih sprememb in nenehnih izzivov je pomembno razumeti razlike med različnimi pristopi coachinga in kako jih najbolje uporabiti. Prav tako je ključno prepoznati pomen avtentičnega vodenja, veščin komunikacije in upravljanja stresa v sodobnem delovnem okolju.
Kazalo
- S coachingom povečujemo zavedanje in prevzemamo odgovornost : uvodnik - Bojan Erjavšek - Stran 3
- Primerjava med podjetniki v visokotehnoloških in tradicionalnih panogah : podobnosti in razlike družinskih portretov in iskanje strasti v poklicu - Orenia Yaffe - Yanai, Tamar Milo, Gilat Kaplan - Stran 6-11
- Individualni vedenjski coaching (IVC) : inovacija ali imitacija v razvoju managerjev in vodij? - Brane Gruban - Stran 12-18
- Zakaj se coaching splača : čas sprememb je pravi za investicijo v razvoj zaposlenih - Andreja Anžur Černič - Stran 20-21
- Osebni coaching : prvi korak do spremembe - Barbara Cukjati - Stran 22-25
- HR-manager v vlogi coacha vodilnemu managementu pri prestrukturiranju podjetja - Maja Fesel Kamenik - Stran 26-31
- Kakšne veščine coach potrebuje za uspešno delo z ljudmi : iz sedanjega v prihodnje želeno stanje - Tatjana Zidar Gale - Stran 32-35
- Avtentično vodenje v luči uresničevanja strategije strateškega ravnanja s človeškimi viri (SHRM) : vodja, zvest samemu sebi, ustvarja zaupanje - Sandra Penger, ... - Stran 36-41
- Kultura : vez med sponzorjem in sponzorirancem - Ivanka Mihelčič - Stran 48-53
- Stres in izgorelost med managerji : sodobno delovno okolje prinaša vse več stresa - Kristijan Musek Lešnik - Stran 54-58
- Zadovoljstvo strank v poslovnem svetovanju v Sloveniji - Igor Maroša - Stran 60-63
- S procesno usmerjenostjo do zadovoljstva zaposlenih : horizontalni organizacijski odnosi - boljše zadovoljstvo in motivacija zaposlenih - Karmen Verle - Stran 64-70
- Ali je coaching lahko izhod v krizi - Monica Jonsson - Stran 72-74
- "Učne ure" iz različnih delovnih okolij - Polona Smonig Domevščik - Stran 76
- "Sem pač tak, vse naravnost povem" - Tatjana Zidar Gale - Stran 78
- Ženski in moški način komuniciranja ter socialnega mreženja : zapisi iz omizja - Daniela Brečko - Stran 82-84
- Naziv Kadrovski manager prvič v roke ženski - Daniela Brečko - Stran 90-91