Izzivi se pojavljajo skoraj čez noč
Čas branja 5 minDisruptivne panoge se vedno soočajo z izzivom pridobivanja zaposlenih za delo v poklicih, ki so tako novi, da pred desetletjem niso niti obstajali, in v sistemih, ki se vsakodnevno razvijajo. S podobno težavo se sooča tudi digitalni marketing.
Ustanovitelja in lastnika agencije POINT OUT Zoran Bosančić in Nejc Slovnik sta hitro ugotovila, da brez neprestanega pridobivanja znanja digitalno marketinška agencija ne more uspeti. Ker sama iskreno verjameta, da je znanje in deljenje znanja ena najpomembnejših vrlin, sta tudi podjetje zavezala k vrednoti znanja, vodenju z znanjem ter k neprestanemu izpopolnjevanju.
To so bili tudi glavni razlogi za oblikovanje modela KnowledgeForGrowth.
Model, podoben čebuli
Model deljenja in osvajanja znanja KnowledgeForGrowth se je do neke mere razvijal spontano, z naraščanjem potreb in rastjo podjetja pa je bil tudi načrtno dopolnjen. Predvsem gre za širjenje prepričanja, da je rast podjetij, odnosov in poslovanja mogoča le, če neprestano pridobivamo in delimo znanje ter osebnostno rastemo. KnowledgeForGrowth je tako predvsem sistem, s katerim se na več ravneh gradi okolje odličnosti za zaposlene, naročnike in javnost.
Posameznik in njegova zaveza usvajanju znanja
Raven posameznika, zaposlenega v agenciji, je najbolj neuradna raven modela, njegov najbolj neotipljiv del. Predstavlja zavezo vodstva in zaposlenih, da bomo neprestano delili znanje med seboj, ga poglabljali in se na posameznih srečanjih pogovarjali o tem, kako se osebno in profesionalno razvijati.