Kako blagovna znamka in ugled delodajalca vplivata na zavzetost zaposlenih?
Čas branja 7 minPogosto dajemo premajhno težo pomenu ugleda podjetja v širši družbi ter njegovim pozitivnim ter negativnim učinkom na zaposlene. To potrjuje tudi raziskava Glassdoor, kjer se večina podjetij znajde precej daleč od želenega stanja. Tako so na primer preverjali, ali bi zaposleni priporočili svojega delodajalca prijatelju, in ugotovili, da to drži v manj kot 50 odstotkih3. Zelo hitro lahko povežemo ugled podjetja s pridobivanjem novih kadrov. Kako pa ta vpliva na že obstoječe zaposlene?
Izkaže se, da je ugled podjetja v širši družbi eden od ključnih dejavnikov, ki vplivajo na zavzetost in predanost zaposlenih. Gre za izredno kompleksni področji, ki bosta, glede na napovedi trendov, za prihodnjih nekaj let postali ključni prioriteti kadrovskih služb in vodij timov.
Vsak vodja tima si želi zavzetih posameznikov, ki se čutijo pripadne svojemu timu in organizaciji, saj so takšni posamezniki bolj produktivni in omogočajo prilagajanje vedno hitrejšim spremembam ter učinkovito iskanje rešitev. Poleg tega pa poskrbijo tudi za večje zadovoljstvo strank na eni strani ter dajejo občutek skupnosti in zadovoljstva na delovnem mestu na drugi strani.