V sodobnem poslovnem svetu, kjer je konkurenca vedno večja, je ključnega pomena zadržati najboljše talente v podjetju. Zaposleni, ki se počutijo cenjeni in spoštovani, so bolj zadovoljni in produktivni, kar pripomore k uspehu podjetja.

V tem članku bomo raziskali, kako lahko podjetja izboljšajo zadržanje talentov na podlagi izkušenj zaposlenih in zakaj je zbiranje mnenj zaposlenih tako pomembno za uspešnost podjetja.

Zadržanje talentov

Zakaj je zadržanje talentov v podjetju tako pomembno in kako lahko vpliva na uspeh podjetja? Zadržanje talentov v podjetju je ključnega pomena za dolgoročni uspeh podjetja. Izguba kvalificiranega in izkušenega kadra lahko podjetje stane veliko, saj je treba najti in usposobiti nove zaposlene, kar lahko vodi v upad produktivnosti in izgubo konkurenčne prednosti na trgu.

Namesto da nagrajujete idealne delavce, spodbujajte ljudi, da na delo prinesejo svoj "najboljši" jaz.

Po podatkih revije Forbes1 naj bi bilo zadržanje talentov v podjetju pomembno za zagotavljanje kontinuitete dela in za ohranjanje strokovnega znanja. Harvard Business Review2 pravi, da lahko izguba ključnih zaposlenih podjetje stane do dvakrat več, kot bi stala ohranitev teh zaposlenih. Podjetja, ki zadržujejo talente, lahko dosežejo boljše poslovne rezultate in imajo večjo verjetnost za rast in razvoj. Na spletni strani Inc.3 so izpostavili, da je zadržanje talentov pomembno za razvoj podjetja in njegovo trajnost, saj talenti pomagajo pri oblikovanju in izvajanju strateških ciljev. O zelo visokih stroških izgube zaposlenih pa govori tudi članek na spletni strani SHRM4, kjer avtor piše o tem, da lahko stroški izgube zaposlenega znašajo od 50 % do 200 % njegove letne plače, odvisno od sektorja in zahtevnosti delovnega mesta.