V svetu poslovnega svetovanja je uspeh pogosto odvisen od učinkovitosti in usklajenosti delovanja ekip. McKinsey & Co., eno izmed vodilnih svetovalnih podjetij na svetu, se je soočilo s izzivom izboljšanja sodelovanja na delovnem mestu. Rešitev, ki so jo razvili, je prinesla opazne izboljšave tako za stranke podjetja kot za njegove zaposlene.

Pred več kot desetletjem je Katy George, takratna vodja pisarne pri McKinsey & Co., skupaj s sodelavci uvedla neformalen sistem za izboljšanje medsebojnega sodelovanja raznolikih ekip. Njihov cilj je bil dvigniti učinkovitost operacij in poslovanja strank, obenem pa izboljšati tudi dobro počutje zaposlenih. Sistem, imenovan "Način, kako delamo", se je razvil v formalni in priznani okvir znotraj podjetja, katerega osredotočenost je na naboru ritualov in najboljših praks. Ti omogočajo ekipam, da se učinkovito združujejo okoli določenih ciljev in delovnih obsegov, hkrati pa nenehno ocenjujejo in po potrebi prilagajajo svoje delovanje, da ostanejo osredotočeni na cilje.

George, danes glavna uradnica za zaposlene pri McKinsey, ocenjuje, da je med 30 % in 70 % vseh ekip v podjetju sprejelo rituale "Načina, kako delamo". Ekipi, ki uporabljajo te pristope, poročajo o bolj pozitivnih izkušnjah, kar se tiče trajnostnega življenjskega sloga in prejetega razvoja, mentorstva ali usposabljanja za učinkovitost vodenja, ki jim omogoča rast. Rezultati so opazni tudi v indeksu Net Promoter Score, kjer so ekipe "Načina, kako delamo" za 23 odstotnih točk višje v primerjavi z ekipami, ki tega sistema ne uporabljajo.