Krepitev veščin v smeri pozitivne organizacijske kulture
Čas branja 5 minKadar se posameznik v podjetju srečuje z različnimi izzivi, mu lahko vrednote in vedenja, ki jih določa organizacijska kultura, pomagajo pri tem, da zadevo ali razreši, ali ga pri tem ovirajo. Če organizacijsko kulturo povežemo z vizijo in strategijo podjetja, lahko pomembno vplivamo na uspešno doseganje strateških ciljev in finančne rezultate.
Z jasno definirano kulturo podjetja privabljamo talente, ki se z njo ujemajo in vplivamo na blagovno znamko delodajalca, pripomoremo k uspehu ter rasti zaposlenih, saj vedo, kaj se od njih pričakuje in tako krepimo zadovoljstvo zaposlenih. Organizacijska kultura je skupek prepričanj, vrednot in načinov povezovanja, ki vplivajo na unikatno socialno in psihološko okolje v organizaciji. Gradi se na podlagi napisanih in nenapisanih pravil, ki se oblikujejo čez čas in daje zaposlenim vedeti, katera vedenja so pričakovana v različnih situacijah v podjetju1. Vpliva na to, kako se sodelavci med sabo povezujejo, kako komunicirajo s kupci in ali so na delovnem mestu zadovoljni, ker so njihove vrednote enake tistim, ki podpirajo vizijo in strategijo podjetja2. Kar 90 % vedenja zaposlenih naj bi bila posledica kulturnih prepričanj v podjetju, v katera zaposleni verjamejo.3
Da opolnomočimo zaposlene na vseh delovnih mestih z veščinami, ki jih potrebujejo danes in jih bodo potrebovali v prihodnosti, moramo aktivnosti izvajati procesno in v skladu s trenutnim ter predvidenim dogajanjem.