KULTURA UČENJA IN REINOVIRANJA

Članek je objavljen v reviji februar/marec 2020

METKA GLAS, chief Reinvention Officer in vodja izobraževanj & razvoja v podjetju Studio Moderna

Facebook
Twitter
LinkedIn

Živimo v času, ko so spremembe edina stalnica, v dobi informacij, ko se znanje podvoji vsakih 12 ur. In tako kot z vsem ostalim v življenju so spremembe neizogibne tudi na področju korporativnega učenja, treningov, izobraževanj in razvoja zaposlenih v podjetjih. V tem hitro spreminjajočem se okolju lahko preživijo in uspevajo le tisti najbolj okretni in prilagodljivi, tisti, ki se nenehno transformirajo, reinovirajo, so radovedni, odprti, pogumni in usmerjeni v človeka. Smo takšni tudi mi?!

Ko opazujem svojo dve leti staro hčerko med igro in raziskovanjem, njen žar in iskrice v očeh, ko ji nekaj novega uspe prvič, drugič, tretjič, me vedno znova presune, kako smo ljudje po naravi radovedna bitja, željni novih znanj, izkušenj, izzivov in sprememb. Da, upam si trditi, da imamo ljudje po večini radi spremembe, ne maramo pa se spreminjati, vsaj ne na silo, kar izhaja tudi iz tega, da imamo globoko v sebi močno potrebo po občutku varnosti, stabilnosti.

Ali zaposleni rastejo ali odidejo?

Ko sva lani s sodelavko v okviru projekta razvoja blagovne znamke delodajalca izvedli interno raziskavo, naju je predvsem zanimalo, kaj cenijo zaposleni. Takoj za delom v dobrem timu so na drugo mesto postavili številne izobraževalne priložnosti za učenje, razvoj in rast, ki jih podjetje nudi. In teh v Studio Moderna v zadnjih letih ni malo, kar kažejo tudi številke: več kot 120 internih izobraževalnih dogodkov oziroma več kot 500 izobraževalnih ur letno.

Mentorstvo, Zmenek s kupcem, Kreativna