NAZAJ V PRIHODNOST

TAMARA VALENČIČ, članica uredniškega odbora revije hr&m.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Že nekaj let se pojavljajo strokovni članki o tem, kako so letni pogovori zastarela praksa. Predvsem iz vidika vpliva na dejansko učinkovitost sodelavcev, porabe dragocenega časa za malo izplena ter vpliva na počutje sodelavcev.

Velika podjetja so poskušala že vse mogoče. Deloitte1 je na primer že pred tremi leti popolnoma na novo opredelil sistem nagrajevanja in zatrdil, da ga danes odlikuje hitrost, agilnost, individualiziranost (one-size-fits-one) in neprestano učenje.

Na spletu je veliko aplikacij, ki dejansko spodbujajo skoraj dnevno povratno informacijo o delu in počutju. Zdi pa se, da praktiki še vedno nismo našli pravega modela (letnih) pogovorov za nove oblike dela, nove poklice in za nove generacije.

Nove generacije in njihova pričakovanja

Naj začnem pri novi generaciji, ki ne teče več na dolge proge (v smislu jasne karierne vizije pri samo enem delodajalcu), temveč prileti od nekod z mnogimi znanji (velikokrat z izkušnjami iz opravljanja prakse v tujini ali vsaj kratkega poskusa zaposlitve tam), brez točnega zavedanja kdo so in kam se želijo razvijati. Njihovo