Nordijski edu-larp: napredne igre vlog za razvoj ključnih kadrov
Čas branja 3 minZavzetost (an. engagement) uporabnikov (kupcev, sodelavcev, udeležencev) je tema, ki se pogosto povezuje z igrifikacijo (an. gamification) in poslovnimi igrami. Na konferenci EDUTAINMENT 2018 se bomo spoznali s skandinavsko metodo izobraževalnih iger vlog edu-larp (educational live-action role-playing), in sicer v okviru na igrah temelječega učenja, izkustvenega učenja in v kontekstu razvoja ključnih kadrov ter preobrazbe organizacijske kulture.
Igre vlog (an. role-playing games) so v zadnjih 20-ih letih doživele preporod. S konferenco Knudepunkt so štiri skandinavske države leta 1996 postavile na zemljevid začetek nove generacije iger vlog in jo poimenovali LARP (kratica pomeni live-action role-playing, po slovensko žive igre vlog). Dejansko to pomeni, da igralci igrajo med seboj in v prostoru.