O KRAVATAH IN JEANSU V DIGITALNI DOBI
Interakcije preko spleta olajša marsikaj, pa vendar: tudi danes je treba ljudi pogledati v oči, jih vprašati, »kako si«, ker te to resnično zanima, jih povabiti na kavo ter biti tam v celoti prisoten.
Ob razmišljanju o vodjih v digitalni dobi se vedno vračam k naslednjemu: v čem je resnično vidna razlika med uspešnim vodjem danes in v preteklosti? So lahko vodje, ki so prišli na vodilno mesto po »starih« pravilih, uspešni tudi v »novem svetu«? Kaj se pravzaprav pričakuje od današnjih vodij?
Biti vodja pomeni, da moraš najti način, kako ti digitalizacija pomaga olajšati komunikacijo med ekipo in prenos informacij z možnostjo soodločanja – ne da držiš preveč informacij za sebe.
Tokratna številka naše revije je posvečena vodjem, z razvojem katerih se (rad) ukvarja marsikateri HR-jevec. Sama vsak dan poskušam opazovati in prepoznati različne stile vodenja, posledično pa si postavljam cel kup vprašanj. Eno izmed njih je vprašanje t. i. digitalnega vodenja (v angleščini: digital leadership, leadership in digital age). Kaj pravzaprav pomeni? Kakšne lastnosti bi moral imeti današnji vodja?