PERSONALIZIRANJE NAMESTO STEREOTIPIZIRANJA

TAMARA BARIČ, Telekom Austria Group, HR;
članica uredniškega odbora revije HR&M

Facebook
Twitter
Google Plus
LinkedIn

O generacijskih razlikah na delovnem mestu je bilo prelitega že veliko črnila. Pa je bila katera od neštetih teorij, ki se jih lahko najde na spletu, komu res v pomoč? Po mojem mnenju pospravljanje ljudi v različne »škatle« še nikoli ni rešilo sveta – poskusila bom razložiti, zakaj bi po mojem manj diskriminatoren pogled na generacije lahko pomagal bolj kot vse raziskave, ki jih beremo.

Pred skoraj letom in pol sem sedela na službeni delavnici, s skupino sodelavcev iz celotne Avstrije, vsak z malce različnim ozadjem in predvsem z različno kilometrino. Na eni točki smo se začeli intenzivno ukvarjati z digitalizacijo in tem, kako pomembno je, da imamo kot podjetje v ekipah mlade, energične ljudi, pogosto poimenovane tudi »digital natives«, ki naj bi kanček te svoje ljubezni do digitalizacije in znanja prenesli tudi na starejše sodelavce. Na tej točki se k meni, kot najmlajši v ekipi, obrne manager, in reče: »ampak, če pogledamo drugače: vprašajmo se tudi, kaj se lahko Tamara nauči od kolega zraven nje, ki je v podjetju že več kot petindvajset let ...«