Planiranje urnikov dela! brez excela, napak ali zamud.
Čas branja 5 minPlaniranje urnikov in odsotnosti zaposlenih na dnevni, tedenski in mesečni osnovi je v preteklosti zahtevalo veliko časa. Po zaslugi rešitve planiranje dela Dynamic Scheduling so v Big Bangu to ozko grlo spremenili v eno izmed konkurenčnih prednosti. Z novo rešitvijo so zadovoljni vsi – tako zaposleni kot vodstvo.

Podjetje Big Bang z mrežo 18 trgovin ter spletnim centrom na slovenskem trgu predstavlja največjega ponudnika avdio-video izdelkov in računalništva s tržnimi deleži, ki segajo od 30 % ps vse do 60 %. Poleg vodilnega položaja na omenjenih trgih pa podjetje sodi tudi med večje ponudnike izdelkov bele tehnike in telekomunikacij.
Kako so v Big Bangu reogranizirali poslovanje zaradi koronakrize?
Big Bang je v letu 2020, ki ga je zaznamovala epidemija Covid-19, na medletni ravni zabeležil 14-odstotni padec prodaje, kar je posledica večmesečnega zaprtja nenujnih trgovin in ostalih ukrepov za zajezitev epidemije.
Padec prodaje bi bil še višji, če v mesecih, ko so bile fizične poslovalnice zaprte, ne bi reorganizirali svojega poslovanja. Na drugi strani je prodaja prek spleta v lanskem letu zabeležila rekordne vrednosti in za kar 2,5-krat presegla spletno prodajo leta 2019.
V času zaprtih fizičnih poslovalnic so vse sile usmerili v internetno prodajo in krajšanje časa dobave blaga od skladišča do kupca.
Kaj konkretno so naredili:
v poslovalnicah imajo aktiviran del ekipe, ki pripravlja in odpremlja blago za internetne stranke, vzpostavljene so brezkontaktne prevzemne točke za izdelke, ki so jih kupci naročili na spletu, del maloprodajne ekipe je bil aktiviran za pomoč v zalednih službah (sprejem klicev strank, reševanje reklamacij itd.), čas krize so izkoristili za ureditev podatkov in karakteristik produktov na spletni strani, kot prvi slovenski trgovec so uvedli video svetovanje, kjer stranke lahko “v živo” kupijo želene izdelke.