V času od julija 2015 do novembra 2016 je potekal projekt z naslovom »Vseslovenska kampanja za ozaveščanje delodajalcev za ohranjanje in krepitev zdravja zaposlenih na delovnem mestu« (Kampanja). Namen projekta je bil dvig stopnje ozaveščenosti in informiranosti slovenskih delodajalcev, zaposlenih, strokovne in splošne javnosti o pomenu promocije zdravja na delovnem mestu (PZDM) ter koristih, ki jih le-ta prinaša.

Nosilec projekta je bilo Združenje delodajalcev Slovenije, močno in široko projektno partnerstvo pa je predstavljalo šest regionalnih gospodarskih zbornic, to so Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine, Pomurska gospodarska zbornica, Primorska gospodarska zbornica, Regionalna gospodarska zbornica Celje, Savinjsko-šaleška gospodarska zbornica in Štajerska gospodarska zbornica ter Sindikat novinarjev Slovenije. Izvajanje projektnih aktivnosti je finančno podprl Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije.

K izvajanju PZDM smo želeli spodbuditi zlasti mikro, male in srednje velike organizacije ter samozaposlene, večje organizacije imajo področje PZDM praviloma že (relativno dobro) urejeno. Namen projekta je bilo tudi povečanje aktivnosti na področju PZDM, torej zbiranje in prenos dobrih praks s področja PZDM do zainteresiranih delodajalcev, da bi se le-te lahko prilagodile specifičnim potrebam posamezne organizacije in uporabile tudi v praksi.

Prvi slovenski natečaj za delodajalce

V sklopu tega projekta smo organizirali tudi prvi slovenski natečaj za delodajalce za izbor najboljših ukrepov PZDM. V natečaju smo želeli zbrati inovativne prakse PZDM, ki jih lahko zainteresirani delodajalci ustrezno prilagodijo svojim potrebam in uporabijo v praksah načrtovanja, izvajanja in vrednotenja aktivnosti PZDM. Natečaj je potekal od oktobra 2015 do junija 2016. V okviru natečaja smo prejeli 109 prijav iz 56 delovnih organizacij, prijavljenih pa je bilo več kot 150 različnih ukrepov PZDM. Pri ocenjevanju so se upoštevale naslednje značilnosti ukrepa: inovativnost, posplošljivost, učinkovitost, zahtevnost implementacije in uporabna vrednost posameznega ukrepa.