SEDALNE VREČE
IN ZASTONJ PIVO

MAG. JURE MIKUŽ, partner RSG Kapitala, ustanovitelj prvega slovenskega sklada tveganega kapitala, aktivni spodbudnik podjetniške kulture

Facebook
Twitter
Google Plus
LinkedIn

To je odgovor meni vedno zanimivega Simona Sineka na vprašanje, po čem stremijo predstavniki mlade generacije, priljubljeno poimenovane »milenijci« danes, ko se odločajo, za katerega delodajalca bi radi delali. Sedalne vreče (angl. »bean bags«) in zastonj pivo simbolizirajo delovno okolje, ki je bilo v zgodnjih letih novega tisočletja značilno za Google, kjer so tradicionalne mize in stole zamenjali z bolj sproščenimi delovnimi prostori in nekonvencionalnimi ergonomskimi rešitvami.

Vreča simbolizira okolje, v katerem lahko zaposleni v kreativnih poklicih svoje delo, najsi bo že kakršno koli, opravljajo tam, kjer jim v določenem trenutku najbolj ustreza. Nekatera podjetja imajo tako poleg klasičnih pisarn na razpolago zunanje in notranje površine, kjer lahko zaposleni v miru delajo, se družijo, sestankujejo, ali pa preprosto počivajo in nabirajo nove moči. Zastonj pivo na drugi strani simbolizira željo sodobnih delodajalcev, da v delovno okolje vnesejo tudi socialno komponento med zaposlenimi, ki bi se sicer po opravljenem delu morda družili v bližnji kavarni ali baru. Če se jim ponudi del gostinske ponudbe v hiši, jih to motivira, da se tudi po opravljenem delu zadržijo še nekaj časa v prostorih podjetja, s sodelavci ob pivu pokramljajo o kaki trenutno odprti temi in morda pridejo še do kakega novega dognanja. Temeljni cilj vsega predstavljenega v tem okolju je, da se zaposleni počutijo kar najbolj domače v njihovem delovnem okolju, saj so na ta način bolj produktivni in z večjim veseljem opravljajo svoje delo.