STAREJŠI : MLAJŠI – SPOPAD ALI PRILOŽNOST?
Članek je objavljen v reviji april/maj 2020
AARON MARKO, trener in coach vodij s celega sveta, Hansen Beck
Danes, ko se v podjetjih srečujejo tudi štiri različne generacije, je to za večino stres. Hkrati pa je izjemna priložnost za prenos znanj, navad in vrednot med generacijami. Zakaj se s tem ukvarjati, kako to početi in kdo nosi primarno odgovornost za učinkovito medgeneracijsko sodelovanje v podjetjih?
Medgeneracijsko sodelovanje ni nič novega, je pa danes bolj vidno in izraženo kot kadar koli v preteklosti. Od baby boomerjev, do generacij X in Y (milenijci) do generacije Z – delovna sila še nikdar ni bila starostno tako raznolika.
Kakšne so vrednote
Vsaka generacija ima svoje vrednote, delovne navade, pogled na življenje in pa – pogled na ostale generacije! Če je ena od kreposti, ki jih radi pripisujemo baby boomerjem, delovnost in lojalnost podjetju, cenimo milenijce zaradi njihove fleksibilnosti in odnosa do okolja.
A prav ta ista pestrost je lahko