Transformacija v agilno podjetje – zakaj? predvsem kako?
Čas branja 6 minBeseda AGILE. Tolikokrat omenjena, pa vendar zavita v meglo … Torej, kaj pomeni Agile? Je to znova neki novi trend, ki bo dodatno zakompliciral naše delo? Kakšne spremembe nam agilnost v resnici prinaša?
V neposrednem prevodu agilen ne pomeni nič drugega kot OKRETEN oziroma HITRO PRILAGODLJIV.
Že Charles Darwin je izjavil: »Preživijo ne najmočnejše in tudi ne najpametnejše vrste, ampak tiste, ki se najhitreje prilagodijo.« Tukaj je pomen vprašanja - ZAKAJ je pametno postati AGILNO podjetje? Odgovor je preprost – Zato, da bomo dolgoročno PREŽIVELI!
Če bi morala opisati agilnost v enem stavku, bi sama najprej izbrala tega: Uporaba zdrave kmečke pameti.
Če bi še kdo vseeno potreboval namig za pravo smer, bi dodala še: Zadovoljni in motivirani zaposleni – dobri rezultati.
V zadnjih letih se svet spreminja z bliskovito hitrostjo in s tem tudi navade naših kupcev ter uporabnikov.
Generacija, za katero razvijamo in proizvajamo različne produkte ter storitve je drugačna. Različni distributerji, ki so bili v preteklosti glavni naročniki in »trend-setterji« izgubljajo svojo moč. Potrošnik vedno manj, ali pa sploh ne gre več k trgovcu po nasvet, ko se odloča za nakup – ampak informacije pridobi na spletu; na socialnih omrežjih, na forumih, na straneh, kjer uporabniki neposredno ocenjujejo produkte oziroma storitve …
To pomeni naslednje:
1. Če razvijemo produkt, ki ni všečen končnemu kupcu, bomo to dolgoročno vedno dražje plačali.
2. Če potrebujemo preveč časa za razvoj novega produkta, nas bo konkurenca vedno lažje prehitela.