Beseda AGILE. Tolikokrat omenjena, pa vendar zavita v meglo … Torej, kaj pomeni Agile? Je to znova neki novi trend, ki bo dodatno zakompliciral naše delo? Kakšne spremembe nam agilnost v resnici prinaša?

V neposrednem prevodu agilen ne pomeni nič drugega kot OKRETEN oziroma HITRO PRILAGODLJIV.

Že Charles Darwin je izjavil: »Preživijo ne najmočnejše in tudi ne najpametnejše vrste, ampak tiste, ki se najhitreje prilagodijo.« Tukaj je pomen vprašanja - ZAKAJ je pametno postati AGILNO podjetje? Odgovor je preprost – Zato, da bomo dolgoročno PREŽIVELI!

Če bi morala opisati agilnost v enem stavku, bi sama najprej izbrala tega: Uporaba zdrave kmečke pameti.

Če bi še kdo vseeno potreboval namig za pravo smer, bi dodala še: Zadovoljni in motivirani zaposleni – dobri rezultati.

V zadnjih letih se svet spreminja z bliskovito hitrostjo in s tem tudi navade naših kupcev ter uporabnikov.

Generacija, za katero razvijamo in proizvajamo različne produkte ter storitve je drugačna. Različni distributerji, ki so bili v preteklosti glavni naročniki in »trend-setterji« izgubljajo svojo moč. Potrošnik vedno manj, ali pa sploh ne gre več k trgovcu po nasvet, ko se odloča za nakup – ampak informacije pridobi na spletu; na socialnih omrežjih, na forumih, na straneh, kjer uporabniki neposredno ocenjujejo produkte oziroma storitve …

To pomeni naslednje:

1. Če razvijemo produkt, ki ni všečen končnemu kupcu, bomo to dolgoročno vedno dražje plačali.

2. Če potrebujemo preveč časa za razvoj novega produkta, nas bo konkurenca vedno lažje prehitela.

Beseda AGILE. Tolikokrat omenjena, pa vendar zavita v meglo … Torej, kaj pomeni Agile? Je to znova neki novi trend, ki bo dodatno zakompliciral naše delo? Kakšne spremembe nam agilnost v resnici prinaša?

V neposrednem prevodu agilen ne pomeni nič drugega kot OKRETEN oziroma HITRO PRILAGODLJIV. Že Charles Darwin je izjavil: »Preživijo ne najmočnejše in tudi ne najpametnejše vrste, ampak tiste, ki se najhitreje prilagodijo.« Tukaj je pomen vprašanja - ZAKAJ je pametno postati AGILNO podjetje? Odgovor je preprost – Zato, da bomo dolgoročno PREŽIVELI!

Če bi morala opisati agilnost v enem stavku, bi sama najprej izbrala tega: Uporaba zdrave kmečke pameti.

Če bi še kdo vseeno potreboval namig za pravo smer, bi dodala še: Zadovoljni in motivirani zaposleni – dobri rezultati.

V zadnjih letih se svet spreminja z bliskovito hitrostjo in s tem tudi navade naših kupcev ter uporabnikov.

Generacija, za katero razvijamo in proizvajamo različne produkte ter storitve je drugačna. Različni distributerji, ki so bili v preteklosti glavni naročniki in »trend-setterji« izgubljajo svojo moč. Potrošnik vedno manj, ali pa sploh ne gre več k trgovcu po nasvet, ko se odloča za nakup – ampak informacije pridobi na spletu; na socialnih omrežjih, na forumih, na straneh, kjer uporabniki neposredno ocenjujejo produkte oziroma storitve …

To pomeni naslednje:

  1. Če razvijemo produkt, ki ni všečen končnemu kupcu, bomo to dolgoročno vedno dražje plačali.
  2. Če potrebujemo preveč časa za razvoj novega produkta, nas bo konkurenca vedno lažje prehitela.

Zapisano preprosto - star način dela nam več ne zagotavlja uspešnosti in v končni fazi tudi ne dolgoročnega obstoja.

Produkti in storitve morajo biti razvojno naravnane našemu končnemu uporabniku (Consumer Centricity), ki pa se čez čas lahko velikokrat premisli – in ravno tukaj pride do izraza agilni pristop k delu. Obstaja veliko različnih agilnih metod in praks, ki nam predvsem v fazi definicije (in pred-razvoja) lahko zelo pomagajo. Vendar sama uporaba teh metod še ne bo obrodila sadov, če delovno okolje ni temu primerno agilno naravnano.