Čeprav je število brezposelnih v Sloveniji visoko in kljub pobudam za zaposlovanje, strokovnjak na področju kadrovanja hitro pade na realna tla: bazen najbolj primernih kandidatov za strokovna delovna mesta je plitek. Delodajalci zato vedno več pozornosti namenjajo ugledu oz. blagovni znamki delodajalca.

Po raziskavi portala mojedelo.com je nazadnje in ne prvič nagrado prejela Krka, d. d., Novo mesto. Januarja prihodnje leto bodo znani novi rezultati.
Kandidate je namreč v takšnem primeru potrebno pridobiti po drugih poteh: s prekvalifikacijo kadra, ki je na voljo v podjetju ali na trgu dela, ali s privabljanjem že zaposlenih kandidatov v drugih podjetjih, ki aktualno ponudbo zaznajo kot bolj privlačno od trenutne.

Blagovna znamka organizacije kot delodajalca (angl. employer brand, v nadaljevanju BZD) predstavlja ugled, ki ga ima delovna organizacija med vsemi potencialnimi kandidati za zaposlitev in med že zaposlenimi. Z upravljanjem svoje blagovne znamke delodajalca organizacija v svoje vrste (lahko) pritegne najboljše kandidate. Z najboljšimi sodelavci pa ima vsaka organizacija v rokavu skrite adute, ki ji dajo bistveno konkurenčno prednost.

Oblikovanje oz. ustvarjanje blagovne znamke delodajalca je dolgotrajen in kontinuiran proces, ki se ne oblikuje čez noč. Vzpostavljanje dobrega mnenja oz. grajenje ugleda pomeni skrbno premišljeno in načrtovano oblikovanje vseh oglasnih sporočil, ki se pojavljajo v medijih, skrbno oblikovanje vsebine in videza zaposlitvenih oglasov podjetja, vseh člankov v medijih, oblikovanje spletne strani podjetja, vseh sponzorstev podjetja in še bi lahko naštevali. Organizacija mora torej preudarno pretehtati, kako se želi prikazati v javnosti, in nato dosledno razvijati mnenje o sebi.