»YOU'RE HIRED … YOU'RE FIRED«*

Alenka Vidic, soustanoviteljica agencije za odnose z javnostmi Propiar, predavateljica, mediatorka in trenerka komunikacijskih veščin

Facebook
LinkedIn

Pred leti sem gledala kar nekaj delov resničnostnega šova »The Apprentice«**, ki ga je vodil današnji republikanski kandidat za ameriškega predsednika Donald Trump. Imel je tisti klasični zaključek:  »You're fired,« in v zadnjem delu: »You're hired.« Trump je s tem ponazarjal krutost življenja v njegovi senci oziroma slikal stanje v poslovnih vodah, kjer ni bilo prostora za nesposobne, šibke ali čustvene ljudi.

Tudi ko je delodajalec s teboj zaključil, se ni kaj pretirano ukvarjal s tvojimi občutki, temveč je samo predal navodilo naprej pravni in kadrovski službi, ki sta izpeljali proces, ali pa je sam v parih stavkih pojasnil, kako se je odločil. Kapitalizem je postal sinonim za življenje na hitrem pasu in nikjer ni bilo prostora za emotivno komponento ali večji razmislek o tem, kako se upravlja s človeškimi viri. Sedaj se je slika spremenila, veliko večji poudarek dajemo komuniciranju z notranjimi javnostmi. Podjetja in organizacije pa se prav tako ukvarjajo s tem, da gradijo svojo korporativno blagovno znamko zaposlovalca, ker vedo, da morajo privabiti in obdržati talentirane posameznike. Danes je veliko več razmisleka namenjenega temu, kako človeku olajšati njegovo vklapljanje v novo kulturo in seveda tudi, kako se posloviti od njih – kako komunicirati