ZA ZAUPANJE STA POTREBNA DVA

TAMARA BARIČ, Telekom Austria Group, HR; članica uredniškega odbora revije HR&M

Facebook
Twitter
Google Plus
LinkedIn

Da se kot manager razviješ do točke, ko ne čutiš več potrebe, da moraš svojo ekipo vsak dan gledati od 9. do 17. ure, je verjetno včasih kar malo težko.

Če ne zaupaš svojim zaposlenim, da delajo od doma, zakaj si jih potem sploh zaposlil? To vprašanje, ki sem ga zasledila nekje na spletu, mi je prvo prišlo na misel, ko smo s kolegicami razglabljale o naslednji številki revije. Kot oseba, ki ima rada nadzor nad stvarmi, in predvidi, kaj se bo zgodilo, sem zadnje leto in pol s pomočjo managerja in ekipe spoznala nekaj pomembnih točk glede zaupanja.

Ko sem se preselila v Avstrijo, je bilo eno izmed prvih vprašanj mojega managerja, ali želim koristiti možnost dela od doma. Skoraj da nisem začela plesati od veselja, nikoli prej nisem imela opcije, ko bi lahko na tedenski ravni en dan (če mi delo to dopušča, seveda) delala od doma. Seveda sem to možnost pograbila.

Kako sem se slabo počutila, ker sem računalnik vklopila šele ob 10. uri.