Prenavljate izkušnjo zaposlenega? Ste na poti digitalizacije te? V pomoč naj vam bo Design Thinking metodologija, ki ob prenovi procesov in oblikovanju digitalnega delovnega mesta v ospredje postavlja zaposlenega. Z njeno pomočjo bo tako izkušnja zaposlenih usmerjena v produktivnost, enostavnost in razumljivost vsem generacijam v delovnem okolju.

Potreba po digitalizaciji, lov za kadri, predvsem pa potreba po spremembi poslovnih modelov, da bi ostajali konkurenčni na trgu, nas sili v agilnost, iskanje hitrih rešitev in še hitrejšo implementacijo le teh. Včasih tako prehitevamo sami sebe in se s poslovno logiko – problem – rešitev – implementacija, zatečemo v hitre rešitve, ki za seboj pustijo ne tako zadovoljne in produktivne ravno tiste, ki morajo v prvi fazi »kupiti«, v drugi pa uporabljati naše novosti – zaposlene. Prenova izkušnje zaposlenih mora iti z digitalizacijo z roko v roki. Ob prenovi procesov pa moramo postaviti zaposlene v ospredje. Le tako bo končni rezultat tako na procesni kot aplikativni ravni prinesel željeno – podpirajoče delovno okolje, ki nudi možnost maksimizacije produktivnosti.