Generacija Z, rojena med sredino devetdesetih in začetkom novega tisočletja, prinaša na delovno mesto edinstvene izzive in pričakovanja. S skoraj četrtino, ki razmišlja o spremembi službe, je ključno razumeti in nasloviti njihove potrebe.

Inovativnost in tehnološka pismenost: Generacija Z je odraščala v digitalnem svetu in pričakuje tehnološko napredno delovno okolje. Kadroviki se morajo osredotočiti na uvedbo inovativnih orodij in platform, ki omogočajo kreativnost in učinkovitost.

Prilagodljivost in ravnotežje med delom in zasebnim življenjem: Ta generacija ceni fleksibilnost delovnega časa in možnost dela na daljavo. Podjetja morajo ponuditi prilagodljive delovne urnike in podpirati delo od doma, da bi pritegnila in obdržala mlajše talente.

Preberite tudi članek Kaj želijo mladi od delodajalcev?

Vrednote in družbena odgovornost: Generacija Z je zelo osveščena o družbenih in okoljskih vprašanjih. Podjetja, ki izkazujejo družbeno odgovornost in imajo jasno etično usmeritev, bodo bolj privlačna za to generacijo.

Napredovanje in osebni razvoj: Mladi delavci iščejo priložnosti za učenje in rast. Organizacije bi morale ponuditi obsežne programe usposabljanja in mentorstva, ki spodbujajo osebni in profesionalni razvoj.

Povratne informacije in komunikacija: Redne in konstruktivne povratne informacije so ključnega pomena. Vodenje, ki je dostopno in odprto za dialog, lahko znatno izboljša zavzetost in zadovoljstvo pri delu.

Preverite, ali ste delodajalec po meri mladih.

Z upoštevanjem teh vidikov lahko kadroviki učinkovito nagovorijo potrebe in pričakovanja generacije Z, s čimer izboljšajo zadržanje talentov in spodbujajo dolgoročno pripadnost podjetju.