Nedavno poročilo kaže, da 76 % vodij kadrovskih služb meni, da je sprejetje umetne inteligence (UI) nujno za ohranjanje konkurenčnosti v prihajajočih letih.

“UI postaja vse bolj razširjen in zaradi svoje relativno nepristranske narave lahko pregleduje podatke na način, ki je še posebej uporaben na delovnem mestu in pri zaposlovanju," pravi Jonathan Best, direktor mednarodnega poslovnega razvoja v podjetju Benify.

Slika je simbolična. Foto: Freepik

Ker UI igra ključno vlogo pri preoblikovanju kadrovskih praks znotraj organizacij, morajo vodje kadrovskih služb sprejeti pristop, ki temelji na podatkih, da bi izkoristili potencial UI.

Kako lahko UI pomaga organizacijam do uspeha?

V zadnjih letih je UI hitro napredoval, kar organizacijam ponuja brezprimerno priložnost. Nedavna bela knjiga McKinseyja, ki je preučevala 63 podjetij, ki uporabljajo UI, je pokazala, da lahko letne ekonomske koristi znašajo od 2,6 do 4,4 milijarde dolarjev.