V skupini Tobačna Ljubljana so razvili zanimiv in koristen razvojni projekt za svoje sodelavce v Sloveniji in na drugih trgih regije Adriatic. V kategoriji malih in srednjih podjetij so se uvrstili v finale najboljših HRM projektov 2018, kjer je bil kot zmagovalni izbran projekt podjetja Optiweb. Pogovarjali smo se z Moniko Teran, direktorico kadrovskega področja za Adriatic.

Odgovorni ste za vodenje in razvoj kadrovskega področja v različnih podjetjih, v različnih državah.

Tako je, družbe skupine Tobačna Ljubljana so del ene izmed največjih tobačnih družb na svetu, Imperial Tobacco, ki je del Imperial Brands. Globalno smo fokusirani na razvoj izdelkov naslednje generacije, konkretno izdelkov za vejpanje.

V Sloveniji skupino, poleg Tobačne Ljubljana, sestavljata še hčerinski podjetji, Tobačna Grosist in Tobačna 3dva. Tobačna Grosist je eden vodilnih distributerjev ter ekskluzivni zastopnik številnih izdelkov široke potrošnje (Carlsberg, Budweiser, JP Chenet, Shark, Mentos, Loacker, Frosch, Cricket …). V Tobačni 3dva smo vodilni v segmentu in v naših trafikah ponujamo, poleg klasičnega trafičnega asortimana, tudi vedno več elektronskih storitev (plačevanje položnic, nakazila Western Union, nakup preko Eventima, Flixbus itn.), kar je izjemno dobro sprejeto med našimi strankami.