Ne le HR, za odlično izkušnjo zaposlenih je ključno tudi vodstvo
Čas branja 3 minIzkušnja zaposlenih je ključna za uspeh vsake organizacije. Predstavlja uporabniško izkušnjo vašega podjetja, kar pomeni, da je to presek pričakovanj zaposlenih, njihovega okolja in dogodkov, ki oblikujejo njihovo pot znotraj organizacije. Po besedah Trudy Lewis, strokovnjakinje za interno komuniciranje, ki je govorila na nedavnem Slovenskem kadrovskem kongresu #loveHR Summit 2023, ima interno komuniciranje ključno vlogo pri ustvarjanju odlične izkušnje zaposlenih.
“Izziv je torej nasloviti stvari, kot so zadrževanje kadrov, zavzetost, produktivnost, ohranjanje talenta, blaginjo in vse, kar vpliva na organizacijo,” poudarja Lewis in dodaja, da je v organizacijah, kjer je visoka zavzetost zaposlenih, nižja fluktuacija, saj se ljudje v takšnih delovnih okoljih počutijo dobro in varno. A kljub vsem prizadevanjem organizacij, da bi to dosegli, so izzivi na tem področju še precej veliki. Lewis je namreč postregla s podatki, da je globalbo zavzetih le 21 odstotkov zaposlenih, v Evropi pa je ta odstotek še nižji - zgolj 14 odstotkov.