V času, ko se svet okoli nas preoblikuje hitreje, kot smo vajeni, postaja naša zmožnost prilagajanja ključnega pomena. Ne gre več zgolj za odzivanje na spremembe, temveč za proaktivno iskanje novih znanj, veščin in praks, ki nam pomagajo biti korak pred drugimi. 

Izvedeli boste:
Kako nenehno učenje postaja ključno za uspeh posameznikov in organizacij?
Kako A1 Slovenija razvija kulturo stalnega učenja, vključno z iniciativami, kot so KnjižnicA1, BookClub in Sejem znanja?
Kako vzpostaviti in podpirati razvojno kulturo z načrti, ki vključujejo tako individualni kot timski razvoj?

Danes je bolj kot kdajkoli prej pomembno, da učenje postane stalna praksa, saj nam omogoča, da ostajamo relevantni in pripravljeni na vse, kar prihaja. Nenehno učenje postaja naš najboljši kompas v negotovih časih. Tisti, ki se te moči zavedajo, ne čakajo na varnost znanega, temveč z radovednostjo raziskujejo neznano. 

Hiter življenjski tempo, razvoj tehnologije in številne nepredvidljivosti v svetu nas vedno znova silijo v preoblikovanje, pridobivanje novih znanj in razvoj. Kultura stalnega učenja organizacijam pomaga, da se prilagodimo spreminjajočim se zahtevam trga, spodbujamo inovacije, pridobivamo in zadržimo talente. 

V A1 Slovenija smo že pred leti v središče svoje strategije postavili posameznika – naš cilj je bil ustvariti okolje, v katerem lahko zaposleni uspevajo. Pri tem smo kot enega glavnih stebrov prepoznali učenje in razvoj. S strategijo razvoja zaposlenih, ki sledi strategiji poslovanja, vsakemu posamezniku omogočamo, da glede na lastne želje, cilje in potrebe ustvari svoj razvojni načrt, ob tem pa veliko pozornosti namenjamo veščinam prihodnosti in razvoju lastnih potencialov. Po podatkih poročila Svetovnega gospodarskega foruma bomo morali do leta 2030 prekvalificirati več kot milijardo ljudi.1Zato je kultura stalnega učenja bolj aktualna kot kadarkoli prej.

Kaj je kultura stalnega učenja?

Kultura stalnega učenja je kontinuiran proces, ki spodbuja rast, razvoj in inovacije. Gre za nabor praks, ki zaposlenim ponuja priložnosti za kontinuirano negovanje znanja, izboljšanje uspešnosti in dodajanje kompetenc preko različnih usposabljanj in povratnih informacij.2 Kot navaja Deloitte, naj bi bilo pri podjetjih s kulturo stalnega učenja 92 % bolj verjetno, da bodo inovativni, njihove ekipe pa so 37 % bolj produktivne.3

Skrivna sestavina za ohranjanje zaposlenih

Kultura stalnega učenja je lahko tudi odgovor na hitro rotacijo zaposlenih in potrebo mlajših generacij po pogostejši menjavi delovnega mesta. Najnovejša raziskava podjetja PwC med zaposlenimi4 je pokazala, da je »up-skilling« za zaposlene postal tako dragocen, da ga vidijo kot pomembno razlikovalno prednost podjetij. Skoraj polovica zaposlenih pravi, da je priložnost za učenje novih veščin ključnega pomena, ko se odločajo, ali ostati pri delodajalcu ali oditi na drugam.