Strateška vloga kadrovskega oddelka v digitalni transformaciji podjetij
Čas branja 4 minDigitalna transformacija je v današnjem času pomemben del strategije velikega števila podjetij.
O čem govorimo, ko govorimo o digitalni transformaciji? Uporaba novih tehnologij za optimizacijo poslovnih in proizvodnih procesov? Drugačen pristop v nagovarjanju potrošnikov? Inovativni poslovni modeli? Vse našteto so elementi digitalne transformacije.
Kadrovski oddelek ima v procesu digitalne transformacije ključno vlogo, in sicer na več ravneh.
Iskanje in razvoj sodelavcev
Kakšna znanja in veščine mora imeti nosilec strategije za digitalni razvoj, ter operativni specialisti na tem področju? Zakaj so ti položaji kritični za podjetje in izziv za zaposlovalce?
Primarni razlog je v kompleksnem ekosistemu digitalne transformacije, ki vključuje tehnološko področje, poznavanje poslovanja podjetij in poslovnih procesov, poleg tega pa še poznavanje posebnosti oglaševanja in prodaje po digitalnih kanalih. Z vsakim od naštetih področij se v klasični strukturi podjetij ukvarjajo različni oddelki. Posledično so potrebna znanja in veščine razdeljeni v silose.
Za inovativne poslovne modele in uporabo digitalnih kanalov za oglaševanje in prodajo je treba spremeniti miselnost in spodbujati inovativnost zaposlenih.
Preden se zapodimo v iskanje novih sodelavcev za izvedbo projekta digitalizacije, moramo imeti vsaj osnovne usmeritve o namenu in ciljih digitalne transformacije v podjetju.