V sodobnem poslovnem svetu se organizacije vse bolj zavedajo pomena človeških virov (HR) in njihovega vpliva na uspešnost podjetja. Tako kot pri pripravi kremšnite, kjer je vsak sloj ključnega pomena za končni okus, so tudi v HR pomembni različni elementi, ki skupaj tvorijo uspešno organizacijsko kulturo. V sodelovanju z IIBA Slovenija in kulinaričnim mojstrom Primožem Dolničarjem smo na kreativnem zajtrku HR&M revije raziskovali, kako se povezujeta sladka kremšnita s poslovno kremšnito. 

Medtem ko je Primož Dolničar, tudi s pomočjo udeležencev HR&M kreativnega zajtrka, pripravljal kremšnito v svojem kuharskem studiu, so s poslovnega vidika delavnico vsebinsko dopolnjevali:

Sloji kremšnite in njihov pomen v HR

Uvodoma so predstavili, kako se sloji kremšnite povezujejo s sodobnim HR-jem. Poglejmo, kako je sestavljena poslovna kremšnita:

Povezovanje slojev za uspeh

Da bi organizacija uspešno implementirala "poslovno kremšnito", mora razumeti pomen vsakega sloja in kako se ti medsebojno povezujejo. Krepitev izkušnje zaposlenih in strank, učinkoviti procesi in visoka zavzetost so ključni za:

Vloga HR-ja v sodobni organizaciji

Sodobni HR mora biti usmerjen v človeka, razvijati svojo vlogo skozi tehnologijo in inovacije ter aktivno voditi organizacijo skozi spremembe. Kot pri pripravi kremšnite, kjer je potreben čas za ohlajanje slojev, tudi v HR procesih ni vedno takojšnjih rezultatov. Ključno je, da HR strokovnjaki razumejo pomen prilagodljivosti in nenehnega učenja. 

Vodenje ljudi in procesov v sodobni organizaciji zahteva celostni pristop, ki upošteva vse sloje organizacijske "kremšnite" – od zaposlenih in strank do procesov in podatkov. Vsak element je bistven za ustvarjanje močne, zdrave in uspešne organizacijske kulture.

IIBA Slovenija bo z nami tudi na osrednjem kadrovskem dogodku leta, #LoveHR Summitu, ki bo 11. in 12. aprila v Portorožu. Pridružite se nam tudi vi in se na njihovi stojnici pozanimajte o 8-urni delavnici izdelave kremšnite v povezavi s sodobnim HR-jem, ki jo bodo izvedli 18. aprila 2024.