Španska trgovska veriga Mercadona se v panogi maloprodaje že vrsto let odlikuje po izjemno napredni kadrovski politiki, ki dokazuje, da vlaganje v zaposlene pomeni tudi boljše poslovne rezultate. Kot poroča Financial Times (ft.com) v okviru poročanja o najboljših evropskih delodajalcih, je Mercadona primer dobre prakse, ki dokazuje, da vlaganja v zaposlene prinašajo poslovne rezultate.

Slika je simbolična. Foto: Freepik

Konkurenčne plače in stabilna zaposlitev

V podjetju, ki ima več kot 99.000 zaposlenih, se osredotočajo na zagotavljanje visoke kakovosti delovnega okolja, kar vključuje tudi nadpovprečne plače, dolgoročne pogodbe in izrazito usmerjenost v razvoj zaposlenih. Mercadona tako svojim zaposlenim zagotavlja plače, ki so že ob začetku zaposlitve za 27 % višje od minimalne španske plače, po štirih letih zaposlitve pa se zvišajo kar na 72 % nad minimalno plačo.