Po mnenju dr. Shahrama Heshmata je odpornost »psihološka sposobnost prilagajanja stresnim okoliščinam in povratka po neugodnih dogodkih.« Ta sposobnost je ključna za organizacije, da premagajo motnje, ki jih povzročajo tehnološke spremembe, demografske spremembe ter zdravstvene in okoljske skrbi. Nedavno poročilo McKinsey & Company poudarja, da so podjetja, ki so med pandemijo izkazovala odporna vedenja, v naslednjih dveh letih manj verjetno propadla. Danes odpornost pomeni ne le povratek po izzivih, temveč tudi napredovanje s pretvarjanjem motenj v priložnosti za trajnostno in vključujočo rast.

Ugotovitve Workhuman® iQ kažejo, da podjetja, ki vlagajo v človeku osredotočene delovne prakse, kot so povezovanje, pozitivnost in dobro počutje, dosegajo boljše rezultate glede angažiranosti, zadržanja zaposlenih in vključenosti.

Slika je simbolična. Foto: Freepik

Stanje na delovnem mestu

V zadnjih letih se je temeljno spremenilo, kje in kako delamo ter pričakovanja glede delovnih izkušenj. Kljub temu ostaja najdragocenejše premoženje zaposlenih, ki poganjajo inovacije in napredek podjetja. Workhuman iQ je opravil anketo med več kot 4.100 zaposlenimi s polnim delovnim časom v Združenih državah, Združenem kraljestvu, na Irskem in v Kanadi, da bi razumel stanje izkušenj zaposlenih: