Vodenje in nova poslovna logika
Čas branja 4 minStrokovnjaki s področja tehnologije in poslovne strategije podjetja SapientRazorfish so mnogim velikim globalnim organizacijam pomagali preoblikovati in spremeniti poslovne modele, da le-ti ustrezajo novi digitalni ekonomiji. Srečanje z Danom Barniclom, podpredsednikom oddelka Tehnoloških strategij in svetovanj pri SapientRazorfish, s sedežem v Münchnu v Nemčiji, je podobno srečanju z modrecem Jedijem.
Ne traja dolgo, da v celoti pojasni kompleksni svet poslovnega preoblikovanja in digitalnega vdora ter ga razčleni v nekaj preprostih dejanj in nujnih ukrepov. Tu so trije najpomembnejši ključi, koristni za uporabo.
Ne osredotočajte se na prodajni hit (osredotočite se na problem, ki ga
želite rešiti)
Enostavno se je osredotočiti na kričečo reklamo in se izgubiti v vseh novih trendih, o katerih vsi govorijo. Trenutno so to lahko DevOps (razvojne operacije; skovanka iz dveh angleških izrazov – Development in Operations), IoT (medsebojno povezane naprave; angl. Internet of Things), AI (umetna inteligenca; angl. Artificial Intelligence) in strojno učenje (angl. Machine Learning), če naštejemo le nekatere, a v resnici so to le orodja. Seveda lahko podjetjem pomagajo, da so uspešnejša, saj pravilno razumljena in na pravi način uporabljena orodja omogočajo boljše rešitve. Vendar pa je bistvo uspešnega poslovanja v osredotočenosti na stranko. To je tisto, kar je zares pomembno. Orodja ali modne muhe, če želite, so le orodja, ki jih lahko uporabite, da bi še bolje ugodili svojim strankam. Ne pozabite, dandanes lahko naredite, karkoli si zamislite. Inoviranje ali ustvarjanje nečesa novega ni izziv. Resnični izziv in priložnost je inoviranje, ki služi širšemu namenu.
Namesto da se sprašujemo, kako izkoristiti digitalnost, se moramo vprašati: »Kako lahko pomagamo našim strankam priti do želenega rezultata?«