Pogovarjali smo se z večinskim lastnikom in direktorjem podjetja Spintec, Goranom Miškulinom, ki nam je predstavil svoje poglede na sodobno vodenje in razmere na domačem ter tujih trgih.

Spintec razvija, proizvaja in prodaja elektronske igralne naprave za igralništvo, njihov najbolj prodan produkt so elektronske rulete. Je hitro rastoče podjetje, ki zaposluje 80 zaposlenih. Konec novembra 2019 se je podjetje preselilo v nove prostore, s katerimi so povečali za trikrat proizvodne kapacitete in omogočili možnost razvoja novih delovnih mest.

Delujete povsod po svetu, lahko bi rekli, da skoraj na vseh celinah, sicer na enih bolj, na drugih manj. Kako je sodelovati s tujimi trgi? Je Slovenija prepoznavna?

Naši produkti so prisotni v 35 državah po svetu na petih kontinentih. V svetu igralništva na področju »Electronic Table Games« je Slovenija velesila, od koder prihaja večina najuspešnejših proizvajalcev v svetu. Če so Elektronske rulete narejene v Sloveniji, se to šteje za prednost, kar je svojevrsten fenomen. Sodelovanje s tujimi trgi na našem področju ni preprosto, saj imajo razviti igralniški trgi zelo strogo regulacijo, ki ji moramo prilagoditi svoje produkte. Vsak trg ima tudi svojo lokalno igralniško kulturo, ki se ji želimo čim bolj približati in prilagoditi, da so potem naši produkti dobro sprejeti med igralci.

Kje po vašem mnenju obstajajo možnosti za rast podjetij v Sloveniji?

Slovenija ima po mojem mnenju v marsičem ugodno podjetniško okolje. Imamo kakovostne izobraževalne ustanove, delovne navade, smo inovativni in iznajdljivi. Možnosti in priložnosti za rast podjetij v Sloveniji vidim predvsem v razvoju visokotehnoloških produktov, v boljšem sodelovanju med podjetniki in državo in v optimizaciji davčnega okolja.

Vaše podjetje je med najuspešnejšimi v vašem segmentu. Od kod želja voditi tovrstno podjetje?

Že v preteklosti sem prepoznal potencial tovrstnih produktov. Predvsem pa sem verjel, da lahko s pravo ekipo ustvarimo produkt, ki sodi v sam svetovni vrh igralniških tehnologij. Voditi inovativno hitro rastoče podjetje, ki se mora neprestano prilagajati spremembam na trgu in zahtevam končnih uporabnikov, mi predstavlja vsakodnevni izziv in v tem uživam.