Po podatkih podjetja Gartner je tehnologija lani zasedla prvo mesto med investicijskimi prioritetami vodij kadrovskih služb, predvsem zaradi potenciala učinkovitosti, ki ga prinaša avtomatizacija. Nakupi HR tehnologije za kadrovske službe predstavljajo pomembno postavko v proračunu mnogih podjetij.

Stroški, povezani s kadrovsko funkcijo, lahko namreč predstavljajo od 70 do 80 odstotkov proračuna organizacije, kaže raziskava Sapient Insights Group 2023-2024 o nakupu tehnologije za kadrovske službe, v katero je bilo vključenih več kot 2.500 organizacij po vsem svetu. Pomemben del tega se lahko pripiše tehnologiji, poročilo Sapient pa kaže, da strokovnjaki, ki kupujejo tehnologijo za kadrovske službe, kažejo vse večjo zavezanost investicijam v kadrovsko tehnologijo, saj se dinamika delovne sile spreminja.

Kaj napovedujejo v HR tehnološkem “samorogu”?

Organizacije imajo sicer različne prioritete, toda določene kontrolne točke lahko večini delodajalcev pomagajo pridobiti jasnost pri ponovnem preučevanju tehnologije za kadrovske službe. Jordi Romero je ustanovitelj in izvršni direktor podjetja Factorial, hitro rastočega zagonskega podjetja s področja kadrovske programske opreme s sedežem v Barceloni. Ustanovljeno leta 2016 z namenom, da bi vodjem podjetij omogočilo avtomatizacijo procesov kadrovske službe v enem centralnem orodju, Factorial uživa status "samoroga" in služi 8.000 podjetjem v več kot 65 državah.

Ko so ga vprašali, kaj lahko vodje kadrovskih služb storijo za ponovno oceno tehnoloških rešitev v letu 2024, je za HR Executive povedal, da bo to leto osredotočeno na varnost podatkov, umetno inteligenco in avtomatizacijo. Pričakuje tudi, da bo "nenehen boj med delom na daljavo, na lokaciji podjetja in hibridnimi delovnimi dogovori" vplival na to, kako kupci tehnologije za kadrovske službe opravljajo svoje nakupe.

Katera HR tehnologija je prava za vašo organizacijo

"Kot nekdo, ki je že dolgo vključen v kadrovsko pokrajino, bi moji ključni nasveti za vodje kadrovskih služb, ki v letu 2024 ponovno ocenjujejo programsko opremo za kadrovske službe, temeljili na strateških premislekih," pravi Romero. Identificirajte platforme, ki učinkovito izkoriščajo umetno inteligenco in avtomatizacijo, svetuje ustanovitelj. Prav tako predlaga ciljanje rešitev, ki lahko podpirajo virtualno sodelovanje in naslavljajo izzive razpršenih ekip. Kupci tehnologije bi morali dati prednost integracijskim zmogljivostim, ki so skladne z obstoječimi sistemi, in funkcionalnosti varnosti in zasebnosti podatkov, po Romerovem mnenju.

Prav tako opominja vodje kadrovskih služb, naj bodo pozorni na prihodnje premisleke. "Razširljivost je ključna," pravi Romero. "Izberite platformo, ki lahko raste z vašo organizacijo in se prilagodi spreminjajočim se poslovnim potrebam."

Inovator prav tako pravi, da bi morali vodje kadrovskih služb vztrajati pri sodelovanju z dobavitelji, zavezanimi k podpori strankam, od implementacije do stalne storitve. Nazadnje, dajte prednost rešitvam, ki prispevajo k dobremu počutju in angažiranosti zaposlenih, saj je pozitivna delovna izkušnja ključna za uspeh organizacije. To vključuje sisteme, ki so privlačni za uporabo, po Romerovih besedah: "Osredotočite se na izboljšanje uporabniške izkušnje za vašo ekipo, saj je uporabniku prijazen vmesnik ključ do maksimiziranja sprejetja in produktivnosti."

Literatura in viri:

Barth, J. Tips from a unicorn founder on reevaluating HR tech in 2024. HR Executive. 2024. https://hrexecutive.com/tips-from-a-unicorn-founder-on-reevaluating-hr-tech-in-2024