HR&M festival 2025: Razvoj ljudi in prihodnost organizacij
Čas branja 4 minHR&M festival se vrača – še bolj vsebinsko izostren, partnersko podprt in zasnovan z mislijo na izkušnjo udeležencev. Nič več tekanja med predavanji, površnega spremljanja vsebin in zasičenosti. Festival gradi na konceptu izbire: izberete svojo areno, teme, ki vas nagovarjajo, in si dan sestavite tako, da vam služi – kot strokovnjaku, vodji, odločevalcu ali iskalcu navdiha.
Zato je HR&M festival več kot le dogodek – je srečanje skupnosti, ki verjame, da so ljudje srce organizacij.

Program, ki stoji na znanju in partnerstvu
Posebnost letošnjega festivala je tesno sodelovanje s številnimi vsebinskimi partnerji – organizacijami in posamezniki, ki v praksi uresničujejo to, o čemer govorijo. Tako nastajajo arene z jasno rdečo nitjo, poglobljenimi vsebinami in konkretnimi primeri.
Poslovna arena
Vsebinski partner: CPOEF – Center poslovne odličnosti Ekonomske fakultete UL
V tej areni se srečata strategija in vsakodnevna realnost. Namenjena je vodstvenim ekipam, ki razumejo, da je dolgoročni uspeh mogoč le, če povežemo cilje različnih oddelkov, razvijamo prave kompetence in gradimo kulturo, ki povezuje celotno organizacijo. Partnerstvo s CPOEF zagotavlja visoko strokovno raven, saj gre za institucijo, ki že leta sodeluje z najuspešnejšimi slovenskimi podjetji pri razvoju voditeljstva in poslovne agilnosti.
Raziščite program Poslovne arene.
HR arena
V ospredju: kadrovski oddelek kot strateški partner
Ta arena je namenjena kadrovskim strokovnjakom, ki ne želijo biti več v ozadju. Govori o tem, kako HR analitika podpira odločanje, kako prenoviti plačne sisteme, kako HR sodeluje z vodstvom in kako lahko postane glas kulture v organizaciji. Tukaj bodo podeljena tudi priznanja HR&M projekt leta za najbolj drzne in učinkovite kadrovske prakse.
Arena medgeneracijske odličnosti
Vsebinski partner: Inštitut Sofos
Ko se organizacije srečujejo z izzivi starajoče se delovne sile in istočasnim vstopom generacije Z, je čas za resen razmislek. Ta arena, ki jo sooblikuje dr. Danijela Brečko z Inštituta Sofos, prinaša rešitve: od obratnega mentorstva do prilagojenih delovnih mest in medgeneracijskega sodelovanja, ki ustvarja dodano vrednost. Na tej areni bomo podelili Znak medgeneracijske odličnosti.
Raziščite program Arene medgeneracijske odličnosti.
Arena zdravega dela
Vsebinski partner: dr. Sonja Robnik
Dobro počutje zaposlenih ni več "lepa dodana vrednost" – je pogoj za dolgoročno uspešnost. Arena povezuje vidike duševnega zdravja, varnosti pri delu, spanja, reproduktivnega zdravja, vrnitev po bolniški in preprečevanja zasvojenosti. V središču so konkretni primeri in sistemski pristopi – od kadrovikov, zdravnikov in pravnikov.
Raziščite program Arene zdravega dela.
Arena delovnega prava
Vsebinski partner: Združenje delodajalcev Slovenije (ZDS)
Kako ostati zakonit, pravičen in učinkovit hkrati? Arena delovnega prava odgovarja na aktualne izzive delodajalcev, kot so fleksibilne oblike dela, uporaba AI, nova zakonodaja (ZUTD, NIS-2), pa tudi sistemski pristopi k absentizmu. Poudarek je na praksi in razumevanju sprememb zakonodajnega okolja.
Raziščite program Arene delovnega prava.
Arena rasti in odličnosti
V ospredju: osebna in karierna rast posameznika
Uspešne organizacije rastejo toliko, kolikor rastejo njihovi ljudje. Ta arena je namenjena razmisleku o lastnem razvoju, notranji moči, vitalnosti, odločnosti in odzivu na prelomne trenutke. Predstavili se bodo govorke in govorci, ki s svojo zgodbo navdihujejo – ne z idealizacijo, temveč z iskrenostjo.
Raziščite program arene rasti in odličnosti.
Arena digitalizacije in umetne inteligence
Programski vodja: Jure Jeraj, FPA
Digitalna preobrazba se ne zgodi brez ljudi. Ta arena ponuja celovit vpogled: od osebne uporabe AI orodij do strateških odločitev o uvajanju tehnologij in uporabi podatkov. Zajema tudi pravne okvire, kibernetsko varnost in ključni poudarek – izobraževanje, ki spremlja tehnologijo.
Raziščite program Arene digitalizacije in UI.
Arena kulture in znamčenja
Vsebinski partner: bold.group
Zadovoljen zaposleni pomeni zadovoljno stranko – to je izhodišče te arene. Raziskuje povezave med interno klimo in zunanjo percepcijo, onboardingom in pripadnostjo, HR-jem in marketingom. V ospredju so odnosi, pripovedi zaposlenih in notranja kultura, ki oblikuje ugled podjetja.
Raziščite program Arene kulture in znamčenja.
Arena produktnega vodenja
Programski vodja: Simon Tratnik, Human1st
Dobri produkti nastajajo tam, kjer se srečajo razvoj, marketing, prodaja in uporabniška izkušnja. Ta arena je namenjena tistim, ki prevajajo med potrebami uporabnikov in notranjo realnostjo organizacije. Osredotoča se na sodelovanje med oddelki, uporabo podatkov in vlogo produktnih vodij kot povezovalcev.
Raziščite program Arene produktnega vodenja.
HR Bootcamp za podjetnike
Programska vodja: Andreja Boštjančič, Blubit
V manjših podjetjih je HR pogosto v rokah ustanoviteljev ali direktorjev. Ta program je namenjen ravno njim – v treh konkretnih sklopih bodo prejeli orodja za iskanje kadrov, uvajanje novih sodelavcev in učinkovito vodenje. Vsebine pripravljajo izkušeni podjetniki in kadrovski praktiki.
Raziščite program delavnic HR Bootcampa za podjetnike.

In še nekaj več …
Na festivalu se ne boste mogli udeležiti vsega – in prav je tako. To ni dogodek, kjer morate "pokriti čim več", temveč prostor, kjer si vzamete čas za tisto, kar vam res koristi: pogovor, razmislek, povezovanje. Ob dobri hrani, v sproščenem ambientu in z vsebinami, ki vam ostanejo v mislih tudi po zaključku.
HR&M festival 2025 bo 16. septembra na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.
Izberite svojo areno. Naj vas navdihnejo ljudje, ki delajo tisto, o čemer govorijo.
Več na www.planetgv.si/hrm-festival
