Imajo uspešni lahkoveč obrazov?
Čas branja 1 minOsrednja tema aktualne številke je pridobivanje talentov in celovita izkušnja zaposlenih. Z izzivi pridobivanja ustreznih sodelavcev se soočamo vsi. Kaj lahko naredimo, da jih lažje pridobimo? Nekateri se osredotočajo na znamčenje organizacije kot odličnega zaposlovalca, drugi na odlično ravnanje z obstoječimi sodelavci, saj so prepričani, da so prav sodelavci najboljši ambasadorji organizacije. Možen pristop je tudi dvig odličnosti na področju standardizacije dela in procesov, s čimer se jasneje opredelijo vloge in naloge sodelavcev v organizaciji. Jasnejša vloga bodočih sodelavcev pa nam tudi omogoča širitev možnih iskalcev zaposlitve, ki bi bili primerni za iskana področja zaposlitve. Iskalci zaposlitev, ki se zavedajo, da imajo znanja in kompetence, ki so na trgu iskani, se ne prijavljajo na vsak razpis. Odločajo se le za tiste, ki jih prepoznajo kot zanimive. Morda jih prepriča ugled blagovne znamke, izkazano vlaganje v zaposlene, perspektivnost panoge, ali pa inovativnost organizacije. Organizacije jih morajo pritegniti.
Celovita izkušnja zaposlenih je pot, ki jo prehodijo naši sodelavci od prvega stika z organizacijo, prijave na zaposlitveni razpis, samega zaposlitvenega procesa in zaposlitve, onboardinga, kariernega razvoja, nagrajevanja ter vse do odhoda iz organizacije. Celovito izkušnjo tvorita obdobji, ko je sodelavec zunanji deležnik organizacije, in obdobje, ko je v zaposlitvenem razmerju in s tem notranji deležnik. Dobra izkušnja mora biti konsistentna. Odlične organizacije ne kažejo dveh obrazov, saj so izkušnje zaposlenih in izkušnje strank močno povezane, ker zaposleni soustvarjajo izkušnje strank. Zaposleni so ambasadorji organizacij, zato si moramo prizadevati, da ni razkoraka med tržnimi sporočili in vtisi zaposlenih. V naprednih organizacijah se zato osredotočajo na zadovoljstvo zaposlenih, v prepričanju, da bodo s tem uspešno upravljale tudi zadovoljstvo strank.
Aktualna številka je zadnja pred poletjem, zato vam želim, da preživite lepo in sproščujoče poletje. Po vrnitvi na delo pa vas vabim, da se nam pridružite na Slovenskem kadrovskem kongresu, ki bo 9. in 10. septembra v Portorožu. Osrednja tema letošnjega kongresa je »Končno: sodelavci v središču.« Se vidimo v Portorožu!
Peter Ribarič
odgovorni urednik