Do učenja lahko pride kadar koli, kjer koli. Ne zavedamo se, koliko informacij vsako minuto obdelujemo, analiziramo in strukturiramo. V nas je trdno zakoreninjen, starodavni program oziroma najboljši način učenja.

O tem bomo podrobneje spregovorili na konferenci EDUTAINMENT 2018, ki poteka 1. in 2. oktobra 2018. Ta članek lahko berete tudi kot vabilo na konferenco, na kateri bomo podrobneje razčlenili učni proces, ki nam pritegne pozornost. Podjetja, ki vodijo družabne medije, vlagajo milijone ameriških dolarjev v iskanje odgovora na vprašanje, kako lahko kaj pritegne našo pozornost. In kot ste verjetno že tudi sami doživeli, dobro vedo, kako to storiti.

Tudi mi želimo doseči nekaj podobnega. Še več, prizadevamo si zgraditi zabavne izobraževalne storitve, kombinirane rešitve za učenje, konkurenčne platforme za spletno učenje ali rešitve za e-učenje. Toda kako lahko konkuriramo vsem medijskim rešitvam, ki so že na razpolago? Kako lahko zagotovimo, da bo učenje zabavno in hkrati tudi učinkovito? To se zdi pravi izziv. Zakaj?

Izziv