RAST IN UČENJE
V IGRI IN IZKUSTVU

Žiga Novak, TeamBuidlingLab, so-ustanovitelj skupine Orehov gaj
Henning Grubb Basballe, Copenhagen Game Lab

Facebook
Twitter
Google Plus
LinkedIn

Učenje z metodo igre v zadnjem času doživlja precejšnjo renesanso. V digitalni dobi je to morda presenetljivo, toda preporod se dogaja predvsem po zaslugi zadnje generacije namiznih poslovno-izobraževalnih iger. Desetletja intenzivnega razvoja na področju izkustvenih izobraževalnih pristopov so namreč pokazala, da najbolj učinkoviti izobraževalni koncepti vključujejo metaforičen model problematike, ki ga predstavlja igralna plošča, skupinsko učenje na primeru relevantnih primerov iz prakse (case study), ter izmenično prehajanje med fiktivnim svetom simulacije in realnim svetom, v katerem delujejo igralci. 

Vir: Unsplash

V severni Evropi, predvsem na Danskem, namizne poslovno-izobraževalne igre predstavljajo pomemben del orodij za organizacijski razvoj, saj so se velikokrat pokazale bolj učinkovite kot druge metode učenja. Veliko organizacij ima tudi že svoje lastne igre, ki so jih razvili s pomočjo zunanjih strokovnjakov za svoje čisto konkretne potrebe na področju kadrovskega razvoja. Izobraževalne igre pa seveda niso od včeraj, saj jih ljudje uporabljamo že vsaj 3000 let.