Ustvarjalno in premišljeno oglaševanje in na splošno komuniciranje nas predstavljata ciljnim skupinam s sporočili, ki jih v ta namen oblikujemo, vendar prava slika tega, kdo smo, so naši zaposleni. Zaposleni so ambasadorji našega podjetja, zato v steklarni Hrastnik stremimo k temu, da razkoraka med našimi sporočili in njihovimi vtisi ni.

V Steklarni Hrastnik redno poudarjamo, da so za naš uspeh ključni zaposleni. Ne zatiskamo si oči pred dejstvom, da vse naše skrbno načrtovane naložbe v vrhunsko, inovativno tehnologijo, dobijo svoj zagon in pomen, v rokah vrhunskih strokovnjakov, predanih sodelavcev. Če zanemarimo izkušnje svojih zaposlenih, škodujemo v prvi vrsti prav sebi, saj izkušnje zaposlenih vplivajo na njihovo produktivnost, zadovoljstvo, na odločitev o tem, ali bodo ostali del našega kolektiva, in še več. Zato si prizadevamo, da kljub za marsikoga neprivlačni lokaciji v Zasavju in procesni industriji, ki deluje 24/7, pritegnemo pozornost zanimivih kadrov. Pri pridobivanju talentov in zadržanju ključnih zaposlenih zato ničesar ne prepuščamo naključju, ob tem pa uspešno rušimo stereotipe o delu v steklarni kot v težki procesni industriji, ki se razvija v sodobno podjetje in skozi vlaganje v produktno transformacijo in transformacijo v industrijo 4.0. uspešno nadomešča fizično zahtevna dela z avtomatizacijo, digitalizacijo in robotizacijo. S tem nagovarjamo predvsem tehnični kader, ki ga v Sloveniji kronično primanjkuje, je pa ključen tudi v steklarski industriji.

Privlačnost na dolgi rok

Dandanes se iskalci zaposlitve, ki se zavedajo, da imajo znanja in kompetence, ki so na trgu iskani, ne prijavljajo vsepovprek. Odločajo se le za tiste, za katere želijo delati, kjer prepoznajo podjetje kot zanimivega zaposlovalca. Lahko jih prepriča močna blagovna znamka delodajalca, vlaganje v zaposlene, perspektivnost panoge, inovativnost in vrhunska tehnologija … Podjetje jih preprosto mora pritegniti. Naša naloga zaposlovalca pa je, da se iskalec zaposlitve prijavi, da izberemo kandidate, ki ustrezajo predvidenemu delovnemu mestu in organizaciji. Če smo bili z izborom uspešni, moramo te kadre zadržati. Danes ljudje načeloma ne ostajajo na enem delovnem mestu od začetka do konca svoje delovne dobe. Od svojega dela želijo in pričakujejo več kot le ustrezno plačilo ob koncu meseca. Danes zaposleni, če med njim in službo ni »privlačnosti«, hitro prekinejo delovno razmerje in iščejo nove, zanje bolj ustrezne priložnosti. To tudi za nas kot steklarno pomeni, da bomo zadržali le sodelavce, ki se prepoznajo v naši zgodbi, ki jim ta predstavlja izziv in priložnost za rast in razvoj.

Razpisi so učinkovit merilec uspešnosti

Kako uspešni smo pri rušenju stereotipov, pri predstavljanju vlaganj v procese, v procesno in produktno preobrazbo, v tako imenovani employer branding, nam v najboljši meri prikaže odziv na razpise za odprta delovna mesta. Kot sem že omenil, geografska privlačnost ni prednost Steklarne Hrastnik. Zato moramo skrbno vlagati tako v prepoznavnost kot v delovno okolje in svoje zaposlene, da smo med zaželenimi delodajalci ne le v svoji regiji, ampak tudi širše. Da so se strokovnjaki pripravljeni voziti na delo v Zasavje tudi iz drugih delov Slovenije. Skrbno pa načrtujemo tudi način informiranja o novih delovnih mestih in iščemo inovativne načine prestavitve: od klasičnih oglasov do družabnih omrežij za objavo delovnih mest na eni strani, do idejatlona in video zgodb z našimi zaposlenimi na drugi strani.