Zakaj bi se talenti odločili za vaše podjetje? Znamčenje delodajalca morda zveni kot nekaj, s čimer se lahko ukvarjajo zgolj velika podjetja. Nekaj, kar je lepo imeti, vendar se nimamo časa s tem ukvarjati, saj je preveč drugih urgentnih nalog. Toda v resnici lahko vsako podjetje gradi svojo znamko delodajalca – in ta je pogosto odločilna pri privabljanju najboljših talentov.

Izvedeli boste:

Katere vsebine objavljati za uspešno znamčenje delodajalca na LinkedInu?

Kako učinkovito pisati besedilo za LinkedIn objave?

Kako oblikovati vizualni del vsebine, da bo pritegnil pozornost?

Predstavljajte si kandidatko, ki ima na mizi tri ponudbe:

Na prvi pogled bi najvišja plača pri podjetju C morda zvenela najbolj mikavno. Vendar raziskave kažejo, da kandidati večinoma izberejo podjetja, ki jih poznajo in cenijo zaradi komunikacije o kulturi, vrednotah in priložnostih za osebni razvoj. Po raziskavi LinkedIna iz leta 2022 kar 75 % iskalcev zaposlitve raje izbere podjetje, ki aktivno komunicira svojo kulturo in vrednote. Prav to gradi zaupanje in privlačnost podjetja kot delodajalca, kar pogosto prevlada nad višino plače.

Po raziskavi LinkedIna iz leta 2022 kar 75 % iskalcev zaposlitve raje izbere podjetje, ki aktivno komunicira svojo kulturo in vrednote. 

Poleg tega Gartner opozarja, da je zaradi digitalne transparentnosti za podjetja ključnega pomena vzpostaviti vidno prisotnost na več digitalnih platformah, kot so družbena omrežja, karirerna spletna stran in zaposlitveni portali. Podjetja, ki znajo pritegniti pozornost kandidatov in z njimi ustvariti odnos že v zgodnji fazi, imajo precej več možnosti, da privabijo ter obdržijo najboljše talente.

Slika je simbolna. Foto: Freepik

Kako zgraditi zaupanje in prepoznavnost?

Ljudje bolj zaupamo podjetjem, ki jih poznamo in s katerimi pridemo v stik na več točkah, kot so družbena omrežja, dogodki, klasični mediji ali priporočila zaposlenih. Takšna izpostavljenost povečuje zaupanje, gradi prepoznavnost in dolgoročno izboljšuje uspešnost podjetja pri pridobivanju novih kadrov.

Ko govorimo o zaupanju v blagovno znamko, raziskave kažejo, da morajo ljudje z njo stopiti v stik vsaj 5- do 7-krat, preden si jo zapomnijo in začnejo zaupati. Ta koncept, znan kot »pravilo sedem«, ki izvira iz tradicionalnega marketinga, je še vedno zelo relevanten v digitalnem svetu. Stične točke, kot so družbena omrežja, digitalni in klasični mediji, dogodki in priporočila, so ključne za gradnjo zaupanja in dolgoročne povezave s potencialnimi kandidati.

Podjetja, ki znajo pritegniti pozornost kandidatov in z njimi ustvariti odnos že v zgodnji fazi, imajo precej več možnosti, da privabijo ter obdržijo najboljše talente.

Podjetja, ki so redno prisotna na več platformah ter nenehno komunicirajo svojo kulturo, vrednote in zgodbe zaposlenih, so pri iskanju talentov veliko bolj uspešna. Večkratna izpostavljenost informacijam prek različnih kanalov pomaga kandidatom ustvariti pozitivne asociacije in zgraditi občutek zaupanja do podjetja.