KAKO ZARES PARADOKSALNA JE HRM RESNIČNOST?

Članek je objavljen v reviji februar/marec 2020

PROF. DR. DANICA PURG, direktorica in dekanja, IEDC-Poslovna šola Bled IN PROF.DR. ARNOLD WALRAVENS, profesor, IEDC – Poslovna šola Bled

Facebook
Twitter
LinkedIn

Ker so spremembe stalnica, se vsakodnevno soočamo s tridimenzionalno resničnostjo preteklosti, sedanjosti in prihodnosti. Ni trenutka ali situacije, ki bi jo bilo mogoče zaznati, da bi se ti elementi na neki način prelivali in da ne bi opazili razlik ali paradoksa. Hegel bi rekel, da ne gre za paradokse, ampak samo za dialektično resničnost. To je resničnost, s katero se srečujejo poslovni vodje, tudi kadrovski.

Za vse, ki so soodgovorni za ustvarjanje prihodnosti organizacije in za ljudi, ki v njih delujejo, bo treba razviti trajnostno strategijo. Vsaka organizacija, še posebej zrela organizacija, potrebuje strategijo, ki vključuje pravila in meritve za ljudi, ki delujejo iz preteklosti, za tiste, ki se počutijo udobno v sedanjosti, in za tiste, ki ustvarjajo prihodnost, v kateri bodo radi delali in živeli. V vsaki fazi razvoja organizacije moramo izbrati najboljšo strategijo in določiti kompetence organizacije, da bo lahko uspešna. Ni paradoks, da moramo hkrati najti prave načine, kako se posloviti od ljudi, ki niso sposobni narediti skoka iz preteklosti v prihodnost in razviti izobraževalne programe za tiste, ki si želijo narediti korak naprej, in dati prostor tistim, ki so sposobni pripraviti organizacijo za prihodnost.

V organizacijsko kulturo