Pandemija je prinesla spremembe v dojemanju in doživljanju izkušnje, ki jo imajo zaposlenih pri delu. V podjetju Microsoft so zaznali te spremembe v okviru rednega ocenjevanja zavzetosti zaposlenih. Opazili so, da zaposleni preko anket sicer sporočajo, da so visoko zavzeti, vendar je podrobnejša analiza rezultatov pokazala, da se zaposleni spopadajo s težavami pri delu.

Med polletnim obdobjem so zato zaposlene povprašali o njihovi izkušnji in ugotovili, da zaposleni potrebujejo delo, ki jih izpopolnjuje in jim daje občutek smisla. Spraševali so se, kako izboljšati spremljanje stališč zaposlenih, da bi pridobili boljše in bolj relevantne povratne informacije o izkušnji zaposlenih, ki jim bodo služile kot osnova, da izkušnjo zaposlenih dvignejo na višjo raven. Po obsežni raziskavi znotraj podjetja so ugotovili, da merjenje zavzetosti ni dovolj, zato so v prakso vpeljali nov koncept, ki je v raziskovalnih krogih že precej uveljavljen – uspevanje pri delu.1