HR&M Oktober 2014
Čas branja 1 minV hitro spreminjajočem se poslovnem okolju sta nenehno izobraževanje in prilagodljivost ključna za uspeh. Tema izobraževalne kapice odpira razpravo o potrebi sistemskih spodbud za vlaganje v znanje in veščine zaposlenih. Po drugi strani se podjetja soočajo z izzivom kako učinkovito upravljati delovno uspešnost in kako pravično nagrajevati svoje zaposlene. Tiho znanje, ki ga zaposleni pridobivajo skozi leta, postaja vse bolj dragoceno. Mobilne aplikacije in tehnologija spreminjajo način, kako podjetja komunicirajo z zaposlenimi, medtem ko globalizacija prinaša nove priložnosti in izzive v HR-praksi. Dobrodošli v svetu sodobnega kadrovskega menedžmenta.
Kazalo
- Izobraževalna kapica; Sistemska spodbuda za vlaganje v izobraževanje in usposabljanje- Dr. Danijela Brečko- Stran: 3
- Upravljanje delovne uspešnosti: slovo (klasičnih) letnih razgovorov?- Brane Gruban- Stran: 6-11
- Nujna vključenost zaposlenih pri oblikovanju sistemov nagrajevanja- Maja Fesel Kamenik- Stran: 12-15
- Variabilno nagrajevanje – spodbujanje delovne učinkovitosti in uspešnosti- Mag. Peter Mlakar- Stran: 16-21
- Protejska kariera za danes in jutri- Eva Repovš, Dr. Robert Kaše- Stran: 22-26
- Analiza izobraževalnih potreb- Dr. Danijela Brečko- Stran: 27-33
- Dejavniki prenosa znanja na delovno mesto – podcenjena vloga vodstva organizacije?- Neva Kozamernik Klemen Širok- Stran: 34-37
- Skrivanje znanja v organizacijah-Matej Černe, Sabina Bogilović, Miha Škerlavaj- Stran: 38-41
- Tiho znanje učiteljev in njegov pomen za šolo- Igor Škrinjar- Stran: 42-47
- Mobilne aplikacije za spremljanje zadovoljstva zaposlenih- Primož Rejec- Stran: 48-52
- Kako epistemološka prepričanja zaposlenih vplivajo na njihovo izobraževanje na delovnem mestu- Dr. Eva Boštjančič Ingrid Molan- Stran: 54-57
- »Prodaja naj vsak v podjetju«-Mojca Žirovnik Bocelli, trenerka NLP- Stran: 58
- Zaključevanje kariere, od teorije k praksi- Dr. Danijela Brečko- Stran: 60
- Slovenska kadrovska zveza kot del evropske in svetovne povezave- Vanda Pečjak- Stran: 62-63
- MEKS Okrogla miza ali kako ustvariti blagovno znamko delodajalca- Teja Bremec- Stran: 64-65
- HR-praksa »eksotičnih« dežel- Andreja Janc Koderman- Stran: 66-68