KLJUČNI TRENUTKI BODO OBLIKOVALI PRIHODNOST

Članek je objavljen v reviji junij/julij 2020

 MAJA STOPAJNIK, Izvršna direktorica financ in poslovanja, IBM Slovenija

Facebook
Twitter
LinkedIn

Po vsem svetu je v preteklih mesecih epidemija COVID-19 zaznamovala življenja, oškodovala industrije in podjetja, preoblikovala načine dela ter spremenila nepredstavljivo v običajno. Ne glede na to, kdaj se bo zgodila, bo vrnitev v normalno življenje, vrnitev v drugačno normalno. Kar bomo storili v teh ključnih trenutkih, pa bo zastavilo našo prihodnost.

Pravila igre so se v času vseobsežne krize spremenila tudi na področju kadrovanja. Prav naloga HR je, da ustvari okolje, v katerem bodo zaposleni najbolj produktivni, čeprav je to zaradi vseh zdravstvenih in varnostnih skrbi oteženo bolj kot kadar koli prej. Pri IBM ugotavljamo, da se je vloga kadrovikov preoblikovala, od najbolj osnovnega odgovarjanja na vprašanja o nadomestilih do tesnega dela z zaposlenimi, da bi v največji možni meri poskrbeli za njihovo zdravje, varnost in dobro mentalno počutje. To obsega podporo za zaposlene doma, razširitev pojma, kaj zaposleni potrebuje, in ustrezno pomoč pri prilagajanju na nove načine dela. Empatija in prilagodljivost sta v tem oziru ključnega pomena, hkrati pa ne gre pozabiti niti na zagotavljanje zanesljive tehnološke infrastrukture skupaj s potrebno podporo za vse zaposlene, ki so bili nenadno primorani nadaljevati svoje delo od doma.

Delo kadrovskega menedžerja še nikoli ni bilo bolj pomembno in tudi zahtevno.

Nenadne spremembe

Že tako znatni izzivi upravljanja s človeškimi viri v običajnem delovnem okolju – od izzivov vodenja in angažiranja ekip do zagotavljanja produktivnosti in nadgraditve veščin ‒ so bili postavljeni na nikogaršnje ozemlje. Trenutna globalna kriza pospešuje ogromne nenadne spremembe, ki so vezane na