Katarina Petronijevič
Izobraževan je kot osrednji del oblikovanja organizacij prihodnosti
Zavedanje, da smo na pragu nove ere, ki jo označujejo trendi, kot so digitalna transformacija in Industrija 4.0, postaja vedno bolj ...
Zavedanje, da smo na pragu nove ere, ki jo označujejo trendi, kot so digitalna transformacija in Industrija 4.0, postaja vedno bolj ...
Bitka za talente se še vedno povečuje. Ob trenutno pozitivnih trendih globalne ekonomije je skrb zato upravičena. Po raziskavi PwC iz ...
Podjetje Automatic servis se ponaša s certifikatom Dobre energije, ki so ga pridobili v sklopu Nacionalnega projekta Organizacijska ...
Gradnja blagovne znamke je na vse bolj tekmovalnem trgu dela že skorajda nujnost. Iskalci zaposlitve imajo namreč številne možnosti ...
Vlaganje v človeške vire, usposabljanje kadrov in iskanje potenciala v zaposlenih je še za mnoga slovenska podjetja ena od manj ...
Znamčenje, blagovna znamka in ugled, kot eden izmed njenih ključnih elementov, so z nami verjetno že vse od starega Egipta naprej in ...
Glede dela imamo že nekaj časa dvojne standarde: po eni strani črpamo našo samozavest, status, identiteto in pozitivno samopodobo na ...
Pogosto dajemo premajhno težo pomenu ugleda podjetja v širši družbi ter njegovim pozitivnim ter negativnim učinkom na zaposlene. To ...
Prispevek povzema izsledke raziskave o kakovosti izvedbe zaposlitvenih intervjujev v obalni regiji. S pomočjo ankete na vzorcu 58 ...
Kandidati za zaposlitev v podjetju se vse bolj vedejo kot potrošniki. Zato se tudi pristop k pridobivanju in zadržanju ključnih talentov ...