Razvijanje kompetenc z etnografijo slike
Dandanes in tudi v prihodnje se bomo srečevali z dominacijo kulture slike. Z razvojem novih medijev in tehnologije se vse bolj oddaljujemo ...

Dandanes in tudi v prihodnje se bomo srečevali z dominacijo kulture slike. Z razvojem novih medijev in tehnologije se vse bolj oddaljujemo ...
Ustvarjati blagovno znamko delodajalca ali ne, to je vaša izbira. Tako nekako se je pred časom začelo dogajati tudi z marketingom. ...
V desetih letih od vstopa na slovenski trg Lidl Slovenija intenzivno raste. Ekipa, ki je v začetku štela vsega 411 sodelavcev, danes ...
Zavedanje, da smo na pragu nove ere, ki jo označujejo trendi, kot so digitalna transformacija in Industrija 4.0, postaja vedno bolj ...
Bitka za talente se še vedno povečuje. Ob trenutno pozitivnih trendih globalne ekonomije je skrb zato upravičena. Po raziskavi PwC iz ...
Podjetje Automatic servis se ponaša s certifikatom Dobre energije, ki so ga pridobili v sklopu Nacionalnega projekta Organizacijska ...
Gradnja blagovne znamke je na vse bolj tekmovalnem trgu dela že skorajda nujnost. Iskalci zaposlitve imajo namreč številne možnosti ...
Vlaganje v človeške vire, usposabljanje kadrov in iskanje potenciala v zaposlenih je še za mnoga slovenska podjetja ena od manj ...
Znamčenje, blagovna znamka in ugled, kot eden izmed njenih ključnih elementov, so z nami verjetno že vse od starega Egipta naprej in ...
Glede dela imamo že nekaj časa dvojne standarde: po eni strani črpamo našo samozavest, status, identiteto in pozitivno samopodobo na ...